niedziela, 8 kwietnia 2012

Revlon Cherries In The Snow nr 270

Wiśnie w śniegu, prawie jak tegoroczna Wielkanoc, która przynajmniej u mnie jak na razie jest w śniegu. Dziś obiad u mamy, także ponieważ okazja wyjątkowa, nie codzień w końcu wszyscy mają się okazję spotkać sięgnęłam po lakier od Revlona.

Od producenta:

Doskonale kryje, nie odpryskuje i zachowuje piękny połysk nawet do 7 dni. Chroni paznokcie przed wysuszeniem.



Moja opinia:

Niewątpliwym plusem lakieru jest to,że szybko i łatwo się go nakłada. Jednym pociągnięciem pędzla mamy pomalowany cały paznokieć, unikamy w związku z tym smug. Wystarczy również jedna warstwa lakieru aby uzyskać pożądany efekt. Lakier pięknie się błyszczy. Oczywiście nie ma co wierzyć, że lakier wytrzyma 7 dni, ale możemy liczyć na efekt utrzymujący się 2-3 dni ( jeśli zmywania dużo nie ma). Kolor bardzo lubię, jest intensywny i pięknie wygląda na paznokciach.

Cena: około 40zł

4 komentarze:

  1. bardzo fajny kolor, jednak trochę drogi ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. drogi,ale bardzo ładny kolor ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny na Allegro widziałam je za ok. 20zł, za oryginalność i świeżość jednak nie ręczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wszystko robię w rękawiczkach, a i lakiery jakoś lubią się trzymać moich paznokci.
    lubię revlon ale lakieru ich nie miałam, muszę uzupełnić brak

    jeśli chodzi o cenę, to nie jest tak strasznie, istnieją droższe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.