czwartek, 2 sierpnia 2012

Biedronka i mój w niej pobyt

Byłam już wczoraj jak obiecałam :D. Niestety kosmetyki promocyjne nie pojawiły się u mnie w mieście, więc grzecznie poszłam i dziś, i tak musiałam mleko kupić :P


Najbardziej zadowolona jestem oczywiście z lakierów, wzięłam ich trzy sztuki



Znowu obojętnie nie przeszłam obok różu modelującego - kolor 03



Na koniec płyn dwufazowy z Bawełną , bo mi się skończył 


Na tym koniec, póki promocja będzie trwała po mleko będzie chodził Tomek ! :)





31 komentarzy:

  1. dobrze wiedzieć, że ta dwufazówka dostępna jest w Biedronkach, ja nie moge jej nigdzie znaleźć a tam dawno nie zaglądałam =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ma dobrą cenę 5,99:)

      Usuń
    2. zawsze, czy w promocji? Trzeba się jutro przedreptać =)

      Usuń
    3. dreptaj, bo to promocja :D

      Usuń
    4. ja się przedraptałam dwa razy - okazja czyni pustki w portfelu :D
      napisz proszę co nieco o tym różu - przymierzałam się do niego w roli brązera, ale chyba dostrzegłam w nim drobinki? :)

      Usuń
    5. są są drobinki delikatne :0

      Usuń
  2. Ciekawi mnie ten płyn dwufazowy choć jakoś do dwufazówek się przekonać nie mogę - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię płyny dwufazowe. Ostatnio moje serce podbił taki płyn no name kauflandowy zrecenzowany już zresztą na moim blogu.Gdybym tylko Biedronkę miała nieco bliżej niż tysiące km ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie tego płynu dwufazowego z bawełną już nie było... lakier do paznokci mamy taki sam - chodzi mi o tą przepiekną czerwień, na pozostałe dwa też miałam ochotę, ale powstrzymałam się, bo mam tyle lakierów, że to istny grzech kupić więcej :D na róż też się zdecydowałam, ale w kolorze 02 - ten Twój za bardzo przypomina mi bronzer ;] zresztą wszystko jest u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio lubię się broznzowac na policzkach,więc wzięłam ten ciemny kolor:)

      Usuń
  5. No tak mleko a skończyło się na kilka innych rzeczach! ;D tak to jest jak kobieta zajdzie do sklepu. Mogłabyś napisać coś o tym płynie dwufazowym ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak wskoczyly te rzeczy do koszyka. Zrobię recenzję, tylko trochę poużywam:)

      Usuń
  6. Lakiery przepiękne ;D muszę się wreszcie wybrać do tej Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja sie ciagle zastanawiam nad bielendą

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dzisiaj byłam w Biedrze i kupiłam, UWAGA!, płatki kosmetyczne tadam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nie dieta z zakupów wychodzi z płatkami :P

      Usuń
  9. znajac zycie, jak w koncu bede miala czas sie wybrac, to juz nic nie bedzie ^^'

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery maja super kolory. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam tam i kupiłam tylko maseczkę nawilżającą z AA, powstrzymałam się przed kupnem lakierów bo mam podobne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. lakiery sa super, a ten plyn do demakijazu to chyba juz kazda ma :D

    OdpowiedzUsuń
  13. aj aj aj. :) też musze pójść do biedronki na zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też miałam chrapkę na lakier miętowy i kobaltowy, ale zrezygnowałam na rzecz tych kosmetyków, które lubię bardziej :-)
    płynów nie widziałam, wiec pewnie dzisiaj zajrzę do biedronki po raz kolejny :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez skusiłam się na lakiery, ale na piękny popielaty odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I to się nazywa zakupy! Ja jestem na odwyku i lakierów nie kupuje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.