piątek, 10 sierpnia 2012

Cztery Pory Roku,2-fazowy peeling do rąk z solą

Tego u mnie jeszcze nie grali, peelingi uwielbiam, ale te do ciała i twarzy nigdy nie wpadłam na to aby nabyć peeling do rąk, w dodatku dwufazowy. Kupiłam go za całe 5 złotych podczas chodzenia między regałami w Tesco i oglądaniem tych niższych półek, tam często można znaleźć fajne produkty.


Za te nieduże pieniądze, otrzymujemy 120ml niczego innego jak soli połączonej z oliwą z oliwek a także dodatkiem parafiny. Buteleczka zgrabna i powabna, odkręcamy i mamy nakładkę z dziurką z której wydobywamy produkt. Niestety etykietka bardzo słabo się trzyma i w dalszej części buteleczka będzie występować bez niej. Ogólnie buteleczka wskutek używania robi tłusta, ale w końcu oliwa w składzie więc musi być tłusto. Zapach przyjemny delikatnie cytrusowy dodatkowo zachęca do zdzierania wszystkiego co niepotrzebne z rączek.


 Nie wstrząśnięte i nie mieszane


Aby użyć należy wstrząsnąć i wymieszać dosyć energicznie, sól jest dosyć gruba i jest jej dużo więc siły trochę potrzeba. Fazy muszą się dokładnie wymieszać inaczej wyleje nam się na dłonie oliwka z za małą ilością soli. 


Następnie nanosimy preparat na skórę rąk i masujemy jak to zwykle z peelingami bywa. I spłukujemy bez użycia mydła.


Dzięki zastosowanej oliwce peeling świetnie się rozprowadza i złuszcza martwy naskórek. Drobinki są dosyć mocne dzięki temu mamy pewność, że dobrze oczyścimy skórę. Oliwka pozostawia na skórze delikatny film i to mi się podoba w tym produkcie najbardziej. Dłonie są nawilżone, jędrne i aksamitne a skórki robią się wyraźnie miękkie. Jako posiadaczka wiecznie spierzchniętych dłoni mam je natłuszczone i odżywione.Po zastosowaniu peelingu oczywiście warto nałożyć krem ale nie jest to konieczne bo oliwka działa nawilżająco. Pomimo wydawało by się niedużej pojemności produkt jest wydajny. Należy uważać z leistą konsystencją aby nie pobrudzić się przy zabiegu co nieco.


Te kropelki na skórze to efekt jaki daje oliwka. Uwielbiam to uczucie miękkich dłoni jakie towarzyszy mi po użyciu tego produktu. Peeling na stałe zagościł na mojej umywalce. Równie dobre efekty przynosi używanie go do peelingu stóp.







23 komentarze:

  1. podoba mi się jego działanie, muszę się rozglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tego typu kosmetyki i to cudowne uczucie po ich użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się nad nim ostatnio i wiem, że kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko co ma w sobie oliwkę/olejki jest dla mojej skóry dobroczynne, więc jeśli bedę miała okazję, na pewno sobię go kupię =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie widziałam tego produktu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tesco jest,a ogólnie z dostępnością słabo:)

      Usuń
  6. nie lubię takich tłustych warstw na ciele blee..

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam peelingi, ale do rąk jeszcze nie posiadam, pora to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo ;D Podoba mi się bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak pojade do Polski to ten peeling napewno wpadnie w moje rece ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałąm to kiedyś w Hebe i tak się zastanawiał wtf?:D no bo wiadomo, marketing sprzeda wszystko;) ale widzę że efekt niezły, z tym że podejżewam że podobny efekt mógłby być gdybyśmy użyły zwykłego peelingu do ciała wymieszanego z oliwką:) ale mogę się mylić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. prawdę mówiąc nigdy nie peelingowałam rąk. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się ten produkt, może okazać się bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja peelingowałam ręce resztkami domowego peelingu do twarzy/ciała (cukrem&miodem) i efekt jest świetny :) A produkt fajny i dziękuję że go pokazałaś, bo u mnie nie ma takich sklepów jak Tesco/Carrefour a wybieram się tam niedługo w celach właśnie kosmetycznych więc zwrócę i na to uwagę :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.