czwartek, 2 sierpnia 2012

Inglot Nail Enamel Matte 720

Maty Inglota nie są do końca matowe, raczej półmatowe a więc formuła może spodobać się także tym z Was,które nie lubią typowych matów. Ten kolar trochę pastelowy, na pewno z kategorii tych spokojniejszych kolorów, ale letnich przypadł mi do gustu. Znajduje się w moich zbiorach już od dłuższego czasu . Lubię Inglota, bo formuła lakierów nie zmienia się w czasie, nie gęstnieje ani nie rozwarstwia się. Lakier nie robi smug, ma wygodny pędzelek, ja nakładam 2 warstwy i gotowe.Oczywiście będę dyskutować na temat trwałości, dla mnie lakiery te do trwałych nie należą. 










13 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że nie jestem przekonana do tego koloru w wersji matowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakis taki... nijaki jak dla mnie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie lubię inglotowych lakierów do paznokci, więc zachwytów nie będzie. Kolor niby w porządku, ale matowe lakiery średnio lubię, często wyglądają dla mnie jak zwykła plakatówka... Do tej pory jedynie jeden mi się spodobał ;) Ale ten myślę, że wyglądałby o wieeele fajniej w połączeniu z czymś. Kojarzy mi się z arbuzem ;) Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Inglociki, tylko czasem są za drogie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie lubię matów.. według mnie wyglądają tak "obojętnie" na paznokciach, ale to tylko moja opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy to kolor czy mat ale coś mi nie podchodzi w tym lakierze. Może na żywo wygląda lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale z nas wszystkich krytyczne zołzy... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No strasznie :P ,no cóż trudno każdemu dogodzić. Mi się ten efekt podoba i to najważneijsze zołzy :P

      Usuń
  8. Taki sobie ten mat, wolę bardziej błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor jednak sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolor choć nie przepadam za matami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor jest cudny, baaardzo letni

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.