czwartek, 23 sierpnia 2012

Inglot,lakier 362 kolekcja Hawaiian Bar

Kolor pochodzi z najnowszej wakacyjnej kolekcji marki pod nazwą Hawaiian Bar.Wybrałam najbardziej soczysty spośród dostępnych w kolekcji.





Kolor mimo,że bardzo intensywny, rażący nie jest. Daje bardzo ładny widoczny połysk. Pędzelek bez zarzutu ani za szeroki ani za wąski taki w sam raz. Standardowo przy tej marce nałożyć trzeba dwie warstwy lakieru dla uzyskania efektu, ale za to jednym pociągnięciem można pokryć całą płytkę. Tak więc dwa pociągnięcia pędzelkiem i gotowe.







27 komentarzy:

  1. kiedyś Ingloty były moją lakierową bazą, teraz jakoś ich u mnie mniej, cudny ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten kolor na paznokciach! Sama miałam podobny z Ives Rocher, ale niestety mi się skończył niedawno...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio przekonałam się do różu i ten kolorek jak najbardziej trafia w moj gust, super jest i chcialabym go zobaczyc na swoich paznokciach ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się że ładnie by wyglądał na stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na hawajskie plaże idealny, wezmę go ze sobą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. to ja Ci lakier dam i w zamian zabierzesz mnie na Hawaje :P

      Usuń
    3. no zgadzam się choć nie wiem co mój na to powie XD

      ej, przydałby Ci się jaki nagłówek, wiesz? :>

      Usuń
    4. powiedz mu,że ja wyjątkowo bezproblemowa jestem. No wiem,że lipnie wygląda ten mój blog :( a ty umiesz robić takowe?:D

      Usuń
  7. Dlatego uwielbiam lato! Te soczyste kolory i bijacy z nich optymizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się:) chcociaż ja zimą też nie odpuszczam i czasem szaleję z kolorami:0

      Usuń
  8. mam identyczny kolor z Wino i go ubóstwiam! :)) jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się jednak, jednak ostatnio wzielam opiaka kiss me on my tulips i jest taki rozwiutki ze na razie mi starczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. na praktykach go mamy ;D jest absolutnym hitem!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolor chyba sobie też kupię taki.

    OdpowiedzUsuń
  12. przesliczny kolor :):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.