czwartek, 9 sierpnia 2012

IsaDora, zestaw Sun Protecting Make-up za 29,90

Zestaw słoneczny od IsaDory można dostać w bardzo dobrej cenie w Douglasie. Ta dobra cena to 29,90 za 3 produkty z filtrami. W skład zestawu wchodzą:
- puder brązujący SPF8, 11 g
-pomadka ochronna SPF 12,4,5 g
-błyszczyk ochronny SPF8,6ml
plus kosmetyczka
Są to pełnowymiarowe produkty więc warto się skusić, ja tak uczyniłam :)



Cena takiego zestawu w regularnej sprzedaży wyniosła by pewnie grubo ponad 100zł, niestety przynajmniej u mnie do wyboru jest jeden zestaw kolorystyczny, jednak wszystkie produkty dają półtransparentny, delikatny efekt który można stopniować.

Sun Protecting Compact Powder SPF 8 to półtransparentny puder dający matowe wykończenie makijażu,ma świetną jedwabistą konsystencję, dostępny w odcieniu Olive Beige






Sun Protecting Lip Gloss SPF 8, to żelowy, nawilżający błyszczyk, bez drobinek ale daje fajny połysk  ,ma słodki zapach. Dostępny w odcieniu Fuchsia , mimo intensywnego koloru w opakowaniu daje naturalny efekt.




Sun Protecting Lipstick SPF 12, to delikatna pomadka o numerku 01 Cool Pink


Myślę, że wszystkie produkty będą świetnie pasowały do letniej opalenizny.








22 komentarze:

  1. Świetny zestaw:) a cena niezwykle kusząca.

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko, ten puder jaki ciemny, ja to bym jak murzyn wyglądała :p
    chyba bym nie kupiła takiego zastawu, bo tylko błyszczyk mi się w miarę podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szminka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw i cena przystępna..

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się wszystko podoba! Bardzo lubie takie aplikatory w błyszczykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena atrakcyjna,ale pomimo iż lubię DOUGLASA,nie skuszę się...

    OdpowiedzUsuń
  7. ej tez chcę :] dzieki za cynk, do kiedy to dają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej to promo do kiedy to niewiadomo:), u nie dziś było jeszcze tego dużo

      Usuń
    2. kurcze w sobotę mogę dopiero zajść ale będę tam na pewno :]

      Usuń
    3. jak coś to Ci mogę kupić , u nas na wsi szybko nie wykupią :)

      Usuń
  8. też chcę też chcę super zestaw ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna cena jak za taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nigdy kosmetyków z tej firmy, ale wyglądają ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Błyszczyk na Twojej opalonej twarzy musi wyglądać bosko!! To mój typ z tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też bardzo się podoba i bronzer na policzki :)

      Usuń
  12. O, bardzo dobra cena za taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jakoś nie przepadam za tą marką. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem, czy przepadam czy nie, bo nigdy nie miałam:D

      Usuń
  14. swietna promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej spodobał mi się blyszczyk, cena również całkiem kusząca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.