sobota, 11 sierpnia 2012

To jest moment :)

Aby wyczarować pyszny deser do herbatki lub kawki. Ciasto francuskie mam zawsze w lodówce, bo można szybko i łatwo zrobić coś pysznego nie tylko na słodko. Nasza trójka uwielbia parówki zapiekane w tym cieście. Wczoraj zrobiłam z malinami, szybko łatwo, bo ciasto wystarczy pokroić,posmarować jajkiem, nałożyć owocami ( maliny dla mnie są dosyć cierpkie, więc trochę posłodziłam wierzch ) do piekarnika i gotowe





Miłej soboty, u nas chłodno i będzie padać , tak mówi Jasiek :)
P.S. jeżeli macie przepisy na wariacje z ciastem francuskim, piszcie, na pewno skorzystam:)






27 komentarzy:

  1. O właśnie tego mi było trzeba!!! :) Miłej soboty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czemu nie piekę nic z ciasta francuskeigo, wydaje się to być bardzo łatwe do zrobienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie robię sama ciasta, bo to wydaje mi się trudne kupuję gotowe, wystarczy tylko dodać cokolwiek i gotowe :)

      Usuń
  3. świetnie wygląda, koniecznie pochwal się całym przepisem, bo jakoś mam parcie na pieczenie ostatnio hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie proste i przepysznie wyglądające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ja od czasu do czasu się znęcam a ty codziennie ha :P

      Usuń
  6. jestem za częstszym wstawianiem postów kulinarnych. Ciastka mniam!!
    Ostatnio już dwa razy próbowałam robić filety z kurczaka w cieście francuskim. Jako nadzienie do rozkrojonych piersi włożyłam podsmażone z cebulką pomidory. Niestety dwa podejścia i dwa niewypały. Za każdym razem woda wyciekała z pomidorów i niestety ciasto nasiąkało. Nie wiem jak to zrobić. Może Ty masz jakiś pomysł na "wysuszenie" tych pomidorów?

    OdpowiedzUsuń
  7. a może by tych pomidorów nie smażyć, tylko dodać surowe , tylko wykroić ten środek z pestkami i reszte skroić, pyszny kurczak jest też ze szpinakiem jak lubisz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak też właśnie myślałam :) i o pomidorach i o szpinaku :)

      Usuń
  8. Uwielbiam wszelakie ciastka z ciasta francuskiego ♥. Kocham własnoręczne z brzoskwiniami i z wiśniami z Lidla :). Ciasto kroję w spore kwadraty, brzoskwinie w kawałki i kładę na środek kwadratów, sklejam ze sobą rogi, smaruję troszkę sokiem z owoców i do piekarnika. Wychodzą przepyszne :D
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam mniam! ja robilam francuskie z czekolada ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglada przesmacznie ! ja uwielbiam cisto francuzkie do tego stopnia ze za cruasanty moglabym sie dac pokroic :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jejuu, uwielbiam takie proste przepisy na ciasta i inne dania :) dodawaj częściej takie notki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.