niedziela, 14 października 2012

Elegancik.

Witajcie z rana, wstałam dziś wyjątkowo wcześnie jak na dzień tygodnia,który wskazuje kalendarz. Powodem jest wyjazd do mamy, albowiem jutro jej imieniny. Jeśli znacie jakąś Tereskę, to nie zapomnijcie jej jutro złożyć życzeń :D. U nas świętowanie dziś, z tej okazji i moje paznokcie przybrały elegancki wygląd za sprawą nałożonego koloru. Inglotowa czerwień o numerku 727, to krwista czerwień a że nie lubię widoku krwi ja porównuję ją do wiśni bardzo dojrzałej. To jeden z moich ulubionych czerwonych kolorów, dobijam już końca, nie zdarza mi się to zbyt często. Co ciekawe kolor należy do matowych, jednak jak już kiedyś wspominałam maty Inglota to takie półmaty, jak zobaczycie na zdjęciach jest jednak delikatny połysk, który do jutra będzie już połyskiem pełnym.Tradycyjnie jako baza towarzyszy mi SOS Eveline.


Na koniec  Jasiek, który wyjątkowo lubi być fotografowany i sam wymyśla gadżety,w kórych chce wystąpić przed aparatem.

Miłej niedzieli:)







20 komentarzy:

  1. ładny, ale wolałabym, gdyby błyszczał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, przepiękny kolor! Bardzo elegancko wygląda na paznokciach :))

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor piękny, idealny na jesień :) takie must have w kosmetyczce :) Ps. dobrze ze wspomniałaś i jutrzejszej solenizantce, gdyż znam taką jedną Tereskę :). Dobrej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor lakieru :) ale słodki jest Jasiu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnu buraczkowy kolor :)
    Jasiu jest uroczy!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój synek wygląda jak uroczy aniołek, gdyby nie te chochliki w oczach ;) Kolor fajny, lubię takie, bardzo kobiecy i uwodzicielski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor :)
    Moja ciocia ma na imię Teresa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jesienny kolor :) Może Jasiek zostanie fotomodelem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jutro jest Tereski? moja tez Teresa a myślałam o końcu miesiąca upsss :D

    Jasiek jest super, w oczkach iskierka łobuzerska, lubimy :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tia Bejbe, jutro Tereski i Jadzi,ale może potem też jest:P Jasiek iskiereczkę po mamuni ma:P

      Usuń
  10. moja mama bylaby zachwycona tym kolorem, bo poluje na takie odcienie ;) idealny na jesien ;)
    zapraszam serdecznie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie kolorek trochę za ciemny, a Jasiek przeuroczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten odcień lakieru do mnie nie przemawia, ale Jasiek jest bardzo ładnym chłopcem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. przesliczna ta czerwien :D uwielbiam czerwone pazurki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.