czwartek, 18 października 2012

Lakier na jesień od Inglota.

W salonach Inglota pojawiła się nowa kolekcja lakierów przygotowana na jesień 2012. Muszę powiedzieć,że cała kolekcja jest cudowna. Chciałabym mieć absolutnie wszystkie kolory. Inglocie dlaczego mi to zrobiłeś? akurat jak cienko z kasą ty kusisz tymi szarościami, fioletami, brudnymi różami i beżami. Kolor dziś prezentowany to numerek 369. Co mnie urzekło w tych kolorach to ich wielowymarowość,  barwa zależy od światła w jakim się znajdziemy.Moje drogie do pomalowania płytki wystarczy jedna warstwa lakieru. A jedna warstwa wiąże się z błyskawicznym schnięciem. Pędzelek jest idealny, nie za gruby nie za cienki. Konsystencja lakieru sprawia, że paznokcie pomalować można prawie na kolanie. Wydaje, mi się że zmieniła się formuła lakierów marki, mam ich trochę znaczy się kilkanaście  a te są zdecydowanie najlepsze. Zapomniałabym dodać, że lakiery dostajemy w eleganckim czarnym kartoniku.








25 komentarzy:

  1. ale ładny , lubię takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam bardzo podobny kolor z Kiko i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ma w sobie...to coś pomimo stonowanego koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawde swietny jesienny odcien :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta kolekcja mi się widzi ale muszę sobie powiedzieć STOP ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stop powiedziałam po drugim wybranym kolorze, ale niewykluczone że ja jeszcze tam wrócę :D

      Usuń
  7. Lubię lakiery INGLOT. Ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię taką jesień na pazurkach:) super kolor..

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny kolorek, mam podobny z golden rose. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedna warstwa? Już mi się podoba!
    Niedawno oglądałam nowe inglotowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie spotkałam się z lakierem, który kryłby już jedną warstwą. Podobają mi się te mieniące drobinki. Przechodzę koło stoiska Inglota wracając do domu i za każdym razem muszę odwracać głowę i przyspieszyc kroku(nieraz uda mi się nie zatrzymać, bo koncentruję się na butach z Venezia).

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny kolor, wlasnie ostatnio szukam czegos w takiej tonacji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.