poniedziałek, 18 marca 2013

Blogerskie lakiery po raz drugi.

Podjarana wspaniałą kolorystyką lakierów, które wymyśliły Dziewczyny kupiłam pięć buteleczek ( KLIK). Z pierwszym z nich z nich czyli Blue Lake stworzonym przez Gosię nawet się polubiłam, aplikował się bez problemów, wytrzymał trzy dni. Więc bez tragedii. Za to Panowie prezentowani w dzisiejszym poście czyli Mglista Poświata od Miratell i Zielona Fantazja od Bernadetty swoją formułą prezentują wszystko co najgorsze w lakierach. Przyznam, że dawno tak źle mi się paznokci nie malowało. Obaj ze szczególnym naciskiem na Mglistą Poświatę są strasznie gęste, smużą, bąbelkują, tworzą jakieś góry na płytce a schnie to milion godzin. I to ma być ta wspaniała niby żelkowa formuła się pytam? Szkoda, bo kolory wspaniałe całej kolekcji. Wiele z nas w ogóle pierwszy raz sięgnęło po lakiery Wibo i myślę, że się zawiodło. Ja w każdym razie już lakierów z szafy Wibo nie kupię. Próbowałam jeszcze nałożyć różowy od The Oleskaaaa, ale jest to samo, czyli słabo. Tak więc to moja ostatnia prezentacja lakierów z tej kolekcji, nie chce mi się tak kombinować.



Malowanie zajęło mi sporo czasu, na prawdę sporo. A dziś obudziłam się z poduszką na paznokciach i zmywacz mi się skończył...Nie mniej jednak kolory są fantastyczne, wiosenne i optymistyczne i tego nadal się będę trzymać. 






63 komentarze:

  1. Ślicznie pomalowane paznokcie. Bardzo podoba mi się odcień zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybornie!
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo ładny ale kiedy dokładna aplikacja jest bardzo mozolna wydaje mi się, że ta gra nie jest warta tyle zachodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogli dać przetestować także formułę blogerkom :)

      Usuń
    2. W pierwotnej wersji ta było, że otrzymamy każda swój kolor/kolory do testów zanim trafią do sprzedaży. Niestety jednak ten element pominięto, a szkoda, choć zakładam, że wszystkie formuły musieliby wówczas zmieniać ;)

      Usuń
    3. ja mam ze dwa inne lakiery Wibo i one są okej, więc potrafią robić przyzwoite produkty:)No szkoda, bo kolory wybrałyście wyborne

      Usuń
    4. po raz kolejny to napiszę - poskąpili swojej świetnej jakości (wspominam w tym miejscu te intensywne kolory zeszłego lata...) tak pięknym kolorom! mam miętę i róż - oba pastele. ciężko się z nimi pracuje, ale dla kolorów pocierpię :D

      Usuń
  5. oooo ja:) ale fajnie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zielony kolor jest mega optymistyczny i wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co nie zmienia faktu, że bardzo drobiazgowo wykonałaś swój mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny mani!
    szkoda, że te lakiery mają tak kiepską jakość :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ale wielka szkoda ze sa tak zlej jakosci, bo kolorki wszytskie sa cudne ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że każda z nas ma takie samo zdanie na temat 'żelowej formuły'.
    Tą zieleń wręcz ubóstwiam, więc będę dalej się męczyć i malować nią paznokcie :)
    Na Twoich pazurkach wygląda naprawdę ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. skusiłam się na tą fuksję Amethyst, kolor rzeczywiście piękny ale tak jak wspomniałaś aplikacja to koszmar minionego lata, ręce opadają :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że tylko kolory okazały się ok. A długie schnięcie paznokci doprowadza mnie do szału ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładnie pomalowane paznokcie :) Tak wiosennie!
    Mam dwa lakiery z tej kolekcji od Jamapi, ale jeszcze nie testowałam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny manicure, ale ja wciąż nie mogę się przekonać do zieleni na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakaś pisanka z tego wyszła - pierwsze skojarzenie haha - ale połączenie sssoczyste :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory same w sobie są ładne, ale już którąś z rzędu opinię czytam, że jeśli chodzi o aplikację i współpracę to są słabe, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem nic tak nie poprawia nastroju jak lakier do paznokci w cudnym kolorze i z tą myślą kupiłam jeden z tej właśnie kolekcji. Później okazało się, że u Ciebie jest ten sam pastelowo- różowy. Umordowałam się z malowaniem, a że nie jestem tak zaparta jak Ty to skończyło się na zmywaczu i bezbarwnym.
    Twoje paznokcie wyglądają pięknie. Szkoda, że na tak krótko :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja se postanowiłam,że się nimi pomaluję i już, chociaż raz! teraz czekam na dostawę Essie prosto z Ameryki se se, one raczej bezproblemowe se se :*

      Usuń
  18. Ale żeś to sobie ładnie wymyśliła! Pistacjowo :))

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie to zestawiłaś Kochana, pięknie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki sliczny kolor, no i pieknie zestawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zielony kolor bardzo ładny :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ciekawe połączenie:) Fajnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  23. pacz jak sobie to zmyślnie wymyśliła :] bestyjka

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie to połączyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. mmmm... ciekawe :) Uwielbiam taką zieleń ;) Spróbuje coś podobnego wykombinować na swoich paznokciach ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. nie przepadam za takimi odcieniami, ale inne mi się podobają:P

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny efekt ;D nastraja wiosennie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak patrzę na tę śnieżycę za oknem,mam wątpliwości co do szybkeigo przyjścia wiosny:)

      Usuń
  28. Bardzo ładny, wiosenny ruffianek! Me likey :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten od Miratell mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie to wygląda, czekam na pokaz koloru jasnej zieleni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wiem,czy podejmę się jeszcze malowania tymi lakierami:)

      Usuń
  31. Ja mam ogromną ochotę na Blue Lake ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. wygląda super - wiosennie i łąkowo...

    OdpowiedzUsuń
  33. Zielony ładny, ale to połączenie nie w moim guście. Może z innymi kolorami tak, ale z tymi jestem na nie :) Ja mam trzy lakiery z tej serii - Gosi, Olesski i Amethyst. Najgorszy jest lakier Gosi, zgęstniał mi po jednym użyciu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiadomo,nie każdemu to samo musi się podobać:) one wszystkie jakieś gluty takie te lakiery:)

      Usuń
  34. przepięknie wygląda
    nie obrazisz sie jak zrobie sobie takie same zestawienie kolorów:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wręcz przeciwnie:) cieszę się,że Cię zainspirowałam:)

      Usuń
  35. aleś wymyśliła :) super wygląda! i sam kolor i efekt na pazurkach z tym białym czyms u góry :P szkoda tylko, że sama jakoś lakieru kiepska :/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie to wykombinowałaś, bardzo podoba mi się efekt mimo tego, że za zielenią na paznokciach nie przeszkadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zestawienie świetne:) co do lakierów Wibo mam podobne odczucia:/

    OdpowiedzUsuń
  38. Efekt jaki osiągnęłaś jest dla mnie rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  39. Super połączenie a kolor zieleni taki wiosenny. ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. uuuu szkoda ... kolorki naprawde piekne ale jesli takie problemy sa to dla mnie nie warte zakupy - a Kochana cudnie pomalowalas pazurki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pa agata

    OdpowiedzUsuń
  41. Boski kolor, szkoda tylko, że jakość nie ta...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.