niedziela, 10 marca 2013

Bronze Universel Bronzing Makeup Baze.Soleil Tan de Chanel.

No takie Dni Kobiet to ja lubię, jedno z kosmetycznych marzeń się spełniło za sprawą Pana Narzeczonego. Wiedziona doświadczeniami z poprzednich lat, kiedy to zazwyczaj ów Narzeczony zapominał o tym dniu i wpadał do domu z jakimiś dziwnymi prezentami w tym roku postanowiłam zadziałać. Przypomnienie kilka dni wcześniej, mała lista rzeczy które sprawiłyby mi radość, podanie źródeł do ich zakupu sprawiły że mam co chciałam. Brązująca Chanelkowa baza jest u mnie :)Coś czuję, że nie będę żałować żadnej wydanej na nią złotówki, produkt jest fantastyczny. Tak ociepla buzię, że aż miło. Ostateczny wyrok wydam za jakiś czas, na razie popadam w zachwyt więc mogłabym być nieobiektywna.








35 komentarzy:

  1. choć bronzerów nie lubię, ta baza wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kusicie tą bazą, ale może kiedyś i ja jej ulegnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie,że spełnił Twoje małe marzenie :D
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takiego pięknego prezentu :)
    Mój M sprawił mi też prezent: 3 balsamy z B&BW, 2 kremy potrójnie nawilżające i żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Miłego używania, Kochana! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. straaasznie zazdroszczę! :) czekam na zdjęcie efektów na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglada zacheciajaco... ciekawa jeszcze jestem jak bedzie wygladac na buzce...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokazywała tą bazę chyba OBSESSION i wydawała mi się wtedy zbyt pomarańczowa.
    Czekam na zdjęcia u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, trochę tu pomarańczy jest ale po dokładnym roztarciu efekt jest boski <3
      będziesz zadowolona :> szybko pokazuj na buzi

      Usuń
    2. tak,jest w nim nutka pomarańczy.To jest baza brązująca mająca dać efekt skóry muśniętej słońcem i taki właśnie to jest kolor:)

      Usuń
  9. Hehe, szkoda, że panowie tak sami z siebie nic nie zrobią ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to zawsze mówię,że z nimi gorzej niż z dziećmi:)

      Usuń
  10. Świetny prezent :) Marzy mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za mną też chodziła i chodziła ta baza,aż w końcu mam;)

      Usuń
  11. Wygląda obiecująco :) chętnie obejrzę swatche na buźce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. łeee no facet się postarał, super :]
    Pokaż na buźce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. delikatnie musiałam go naprowadzić ku temu produktowi, ale dał radę:)

      Usuń
  13. W dzień kobiet dzieją się cuda-udało mi się kupić tą bazę w Douglasie oraz wyprzedany już wszędzie rozświetlacz Chanel z wiosennej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaa! ile dałaś za bazę?moja kosztowała 156zł:)

      Usuń
  14. a ja naiwna, listę przed Dniem Kobiet zrobiłam i taka dupa ;D chyba musze do swojego jakoś inaczej dotrzec :D
    pokazuj na licu swym i mów czym nakładasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nakładam Ecotoolsem, pokażę niedługo jak wygląda, sama jestem ciekawa:)

      Usuń
  15. Ty to jesteś. . . zapobiegliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja swoją sprzedałam, zanim użyłam :P ale znów chodzi mi po głowie.. byłaby idealna na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mniam :* wspaniały prezent :):)

    OdpowiedzUsuń
  18. hehe,znam ten ból - ja swojemu facetowi nawijałam,że widziałam śliczną torebkę i kupiłabym sobie, ale szkoda mi kasy... etc i w końcu wpadł na pomysł,że sam mi ją zafunduje;p trzeba sobie radzić :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja już piszę listę na urodziny haha tą bazę dorzucę - może mi stary sprawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. również ją mam i uważam, że jest genialna! i mówię to ja - wielki bledzioch... :) jestem ciekawa jak się będzie u Ciebie sprawować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cena poraża ale naprawdę warto :) dorzucają dużo próbek do zamówienia, obsługa jest przemiła, często mają świetne rabaty. Sephora i douglas mogą się przy tej perfumerii schować! Naprawdę polecam! http://malolepsza.pl/produkt-chanel_soleil_tan_30g__baza_brazujaca,2704.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja ją właśnie kupiłam w tej perfumerii za 150zł z groszami:) więc cena super

      Usuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.