piątek, 15 marca 2013

L'oreal, Color Riche Le Vernis

Wyjątkowo nieudany i stresujący tydzień za mną, dobrze że już weekend odsapnąć na chwilę będę mogła. Postanowiłam zacząć leniuchowanie od pomalowania paznokci lakierem w kolorze Opulent Pink ( 211). Lubię L'oreala bo nigdy nie przysparza mi większych problemów podczas aplikacji. Jego lekko żelowa formuła równo i bez smug pokrywa płytkę. Ciekawy szeroki, lekko zaokrąglony pędzelek gwarantuje kontrolę nad rozprowadzanym lakierem. Kolor w buteleczce wyglądał na ciemno różowy, na paznokciu idzie mocno w kierunku czerwonego. Świetny, intensywny i błyszczący kolor od razu poprawił mi humor.











47 komentarzy:

  1. Cudo:) Bardzo w moim klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie te lakierki choć znikają z butelki z prędkościa światła :]
    czemu to takie małe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z jednej strony to dobrze nawet, będę dumna że zużyłam jakiś lakier:D

      Usuń
  3. bardzo ładny, jak w sumie każdy kolor z tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na paznokciach lakier wygląda pięknie i widzę, że w tle u Ciebie wiosna w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że przyjdzie na serio i w pełni wkrótce:) dziś ziąb okrutny u nas:)

      Usuń
  5. Lubię takie malinki :) i kategorycznie chcę już wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek:)Też mam tą ściereczkę w ptaszki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :P ale mnie sprzedałaś z moim wiosennym tłem:)

      Usuń
  7. Super czerwień lubię takie kolorki są eleganckie i zawsze na czasie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, zawsze i wszędzie idealnie się nadają:)

      Usuń
  8. Taki, tylko koralowy u mnie w rozdaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam z tej serii inny kolor i jestem zachwycona jego jakością:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolorek, chociaż na pazurkach wygląda trochę inaczej niż w buteleczce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie kupiłam go, bo w butleczce był w moim ulubionym różowym odcieniu:)

      Usuń
  11. szkoda, że uciekły z niego te różowe tony - wyglądałby kropka w kropkę jak wiosenny pierwiosnek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w buteleczce ma więcej różowych tonów zdecydowanie:)

      Usuń
  12. Kolor jest piękny, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te Twoje paznokcie, piękne, jak żelowe, idealne!! A ta czerwień- nieśmierletna :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnimi czasy odczuwam znaczne ich osłabienie,chyba jakieś przesilenie.Nie mogę w ogóle zapuścić dłuższych,bo są słabe:)

      Usuń
    2. a używasz odżywki? to przesilenie chyba działa na mój nastrój, negatywnie niestety

      Usuń
    3. no używam jak zawsze,ale coś im dolega,chyba spróbuję jakieś witaminki:) u mnie też z nastrojem kiepsko:(

      Usuń
  14. Fajny odcień. ; P

    Obserwuje i liczę na rewanż. ; P
    Zapraszam do mnie.!

    truskafkaa85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny Loreal, ja mam z tej serii nudziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale piękna, klasyczna czerwień, boska :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie ładnie błyszczy :) Właśnie uświadomiłaś mi, że nigdy nie miałam lakieru tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz:O szukamy essie i innych cudów a tym czasem fajne rzeczy mamy pod ręką:)

      Usuń
  20. Mam już 5 kolorków...wszystko przez Ciebie...od czasu jak pokazałaś blady róż zakochałam się w tym odcieniu. A, ze w Tesco Extra są teraz za niecałe 11 zł. wrzuciłam do koszyka 202, 601, 304, 107, 305.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boszz mam nadzieję,że będziesz zadowolona bo na sumieniu nikogo nie lubię mieć:P ej a że w Tesco i to w takiej cenie to bym się nie spodziewała:)

      Usuń
  21. Energetyczny, w sam raz na poprawę nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten kolor przypomina mi Watermelon z Essie :) Bardzo ładny! Muszę kiedyś z ciekawości wypróbować jakiś lakier z L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację jest trochę podobny, chociaż wydaje mi się że Watrmelon jest bardziej różowy:)

      Usuń
  23. Piękny ! mam z tej serii taki brązowy kolor i też jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.