niedziela, 3 marca 2013

Misslyn wiosennie.

Lakier pochodzi z wiosennej kolekcji marki inspirowanej dzikimi latami siedemdziesiątymi charakteryzującymi się oryginalnym stylem, swobodą i wielką kreatywnością. Kolekcja Bohemian Spirit obfituje w kolory czasu miłości i pokoju, czyli korale, turkusy, a także odcienie moreli. Krótko mówiąc jest radośnie i wiosennie. 



Wybrałam odcień o numerku 134, który w buteleczce wygląda dość niewinnie. Morela jednak na paznokciu wygląda dosyć intensywnie. Podoba mi się i to bardzo, lubię takie żywe odcienie o każdej porze roku. 


Lakier o kremowej konsystencji nie przysparza większych problemów podczas aplikacji. Nakładam go na bazę dwiema warstwami. I tyle wystarczy aby kolor wyglądał dobrze i intensywnie. Lakiery te cechuje dosyć wysoki połysk, dołożenie topa niewiele tu zmienia w tym względzie. Kolorem cieszę się od wczoraj, zatem ciężko mi się wypowiedzieć na temat jego trwałości. 



Lakier jak i cała wiosenna kolekcja do nabycia w Hebe. 


28 komentarzy:

  1. Kolor jest śliczny.
    Bardzo mi się podoba.
    No i to wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba kupię jeszcze inne kolory:)

      Usuń
    2. Jak widać, warto :)
      I dodam jeszcze, że takie kolory uwielbiam oglądać na krótkich zadbanych pazurkach :)
      Czyli takich, jak Twoje.

      Usuń
    3. chciałam je skrócić i się trochę zapędziłam,dawno nie miałam tak krótkich paznokci:)

      Usuń
  2. O ja,kolor piękny!! Bardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor. Bardzo takie lubie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek, mam podobny z golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny odcień:D Wczoraj kupiłam szminkę w takim kolorze;D

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że nie mam u siebie Hebe.. bo lakier cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może będzie i u Ciebie, drogerie prężnie się rozrastają:)

      Usuń
  7. Ależ ładne te Twoje paznokcie :) No i ten kolor taki socysty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. my właśnie wróciłyśmy z hebe :] żel Lierac w moim domku :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co żeś jeszcze nabyła? ja byłam wczoraj, ale tylko lakier wzięłam, zostawiam kasę na minus 40 :D

      Usuń
    2. niewiele :D żel, ozdoby na pazurki i top essence :] szaleństwo :D

      Usuń
  9. Przepiękny, wiosenny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczny kolor :) Świeży i radosny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czas iść na wiosenny spacerek do hebe! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie,ja do swojego Hebe mam 15 minutek parkiem miejskim:)

      Usuń
    2. Iwonka uśmiechnę się do Ciebie... wiesz, ale jak wrócę, bo niedługo wyjeżdżam na chwilę...

      Usuń
  12. Wygląda przepięknie. Kocham takie kolory, szczególnie latem ; ))

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się kolor oraz wykończenie, energetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.