niedziela, 17 marca 2013

Pomadka Rouge Edition. Bourjois.

Korzystając z okazji iż wszystkie produkty do makijażu Bourjois do końca marca można kupić 20% taniej przyczaiłam się na pomadkę Rouge Edition. Opis i zapewnienia producenta przedstawiają się zachęcająco. Pomadka zawiera 1/4 pigmentów odbijających swiatło dodatkowo jej formuła została wzbogacona o wyciąg z orchidei zapewniając 10 godzinne nawilżenie. 




Większość odcieni jest soczysta i intensywna. Zwolenniczki mocniejszego efektu na ustach na pewno znajdą coś dla siebie. Ja wolę delikatniejszy efekt, wybrałam więc Rose Coquette ( 06), który w drogerii wyglądał bardziej brzoskwiniowo. W świetle dziennym przebija z niego sporo różowych tonów, czyli jest tak jak lubię .



Lubię ją za to, że nie podkreśla suchych skórek które często goszczą na moich ustach. Łatwo i gładko się rozprowadza dając lekko perłowe wykończenie , które daje w moim przypadku efekt pełniejszych ust. Ślicznie połyskuje w słońcu, idealna zatem będzie na wiosnę i lato. Co do zapewnień o 10-godzinnym nawilżeniu to jest ono moim zdaniem mocno przesadzone, ja go nie czuję w ogóle ani w trakcie jej noszenia ani tym bardziej po tym jak kolor zniknie z ust. Na szczęście nie ma właściwości wysuszających. 


Pomadka nie wytrzyma żadnego posiłku ani też picia , ale nie czepiam się nikt nie mówił o tym że jest to produkt o przedłużonej trwałości. Bez jedzenia i picia wytrzyma do kilku godzin. Kolor schodzi dosyć równomiernie i powoli. 


Kremowa konsystencja sprawia, że można ją nałożyć bez użycia lusterka podobnie jak to ma miejsce z błyszczykami. Efekt zresztą jest na tyle błyszczący i lekki, że czuję jak bym miała na sobie właśnie błyszczyk.  
Pomadki na promocji kosztują około 30zł, tyle jestem skłonna na nie wydać. Regularna cena prawie 45zł raczej nie skłoniła by mnie do zakupu.







37 komentarzy:

  1. A wczoraj właśnie pomyślałam żeby kupić jakaś pomadke z bourjois. Pięknie Ci w niej. Spróbuj nałożyć róż do policzkow pod kolor. Efekt będzie już wogole powalajacy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat wczoraj fotografowałam się w bazie Chanelkowej stąd te policzki :D

      Usuń
    2. a swoją drogą mówiłaś, że nastrój kiepski,a wyglądasz promieniście

      Usuń
    3. bez makijażu wyglądam tragicznie,uwierz mi :)

      Usuń
  2. bardzo ładny efekt u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm... chyba wolałabym efekt matowy ;D ale kolor bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię maty,ale wiosną i latem sięgam po błyskotki chętniej:)

      Usuń
  4. Chyba w którejś paletce sleek jest taki kolor cienia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe:)ja mam tylko jedną,ale nie używam:D

      Usuń
  5. Piknie się prezentuje.
    Ładnie Ci w tym kolorku.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zlapalam za nur 04 ale jeszcze nie otworzona lezy.
    bardzo ladnie Ci w tej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz z tą pomadką. Bardzo ciekawy kolor :) Muszę się wybrać na zakupy, to może znajdę jakiś kolor dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostępnych jest kilkanaście kolorów,więc na pewno coś znajdziesz dla siebie:*

      Usuń
  8. mam ten sam kolor ale nieczęsto ją używam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Twoich ustach prezentuje się całkiem ładnie :)
    Ja nie przepadam za perłowym wykończeniem, jednak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem,że perłowe wykończenie kojarzy się dość tandetnie dlatego nie wszystkim przypadnie do gustu:)

      Usuń
  10. Bardzo ładnie wygląda na Twoich ustach :) ale to jednak nie mój kolor :) zdecydowanie bardziej wolę intensywniejsze kolorki na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to w tej kolekcji na pewno znajdziesz coś dla siebie,dla mnie większość odcieni jest zbyt intensywna:)

      Usuń
  11. A mi się jak najbardziej podoba ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie jest jednak zbyt perłowa. Lubię rozświetlające szminki i błyszczyki, ale nie aż tak.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię perłowych szminek/pomadek, ale u kogoś efekt mi się podoba! w tym przypadku u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie troszkę bardziej za "błyszczykowata"

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam je i nie wzięłam:/ a takie malowanie bez lusterka uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, bo najczęściej zapominam o pomalowaniu ust:D

      Usuń
  16. Ładnie wygląda u Ciebie na ustach, ja wolę bez połysku, perły ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za takim wykończeniem, ale widziałam w tej serii kilka interesujących kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba nie lubię takiego wykończenia, ale sam kolor jest fajowski :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna Iwonka :)
    I cera taka promienista, no widać, że wiosna już blisko :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Na ustach wygląda bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.