wtorek, 30 kwietnia 2013

Bell. Ideal Brow Set. Zestaw do modelowania brwi.

W szafach Bell pojawił się ostatnio ciekawy produkt, a mianowicie zestaw do modelowania brwi. Ciekawy design opakowania a także cena sprawiły, że weszłam w posiadania zestawu  01w odcieniu ciemnego brązu. Ideal Brow Set dostępny jest jeszcze w jednej wersji kolorystycznej, którą określiłabym jako połączenie szarości z brązem. 




To małe, przyjemne w wyglądzie pudełeczko zawiera wszystko co potrzebne, aby wymodelować lub też skorygować kształt brwi. 




Mamy tu więc wosk, który przyda się przy modelowaniu kształtu brwi a także matowy cień, który podkreśli ich kolor. 


Dopełnieniem całości jest dołączone do opakowania lusterko a także specjalny aplikator, z jednej strony zakończony pacynką do cieni , z drugiej pędzelkiem do wosku. Korzystam tylko z pędzelka do wosku, natomiast cień nakładam pędzelkiem do brwi Inglot 17LT. Aplikator przyda się na pewno podczas wyjazdów, nie będę musiała zajmować sobie miejsca w kosmetyczce dodatkowym pędzlem.


Wosk jest półtransparentny w kolorze ciemnej czekolady ciut jaśniejszy niż matowy cień. Producent radzi aby najpierw nałożyć wosk a następnie cień dla nadania koloru brwiom. Ja jednak robię to odwrotnie, najpierw nakładam cień a potem wosk. Tak nałożony wosk przyciemnia cień, w ten sposób moje brwi uzyskują kolor  w jakim dobrze się czuje. Nie jest to kolor czarny, który na mnie wygląda źle, nie jest też zbyt jasno brązowy. Oczywiście zestawu można używać dowolnie, można sam cień, sam wosk i w dowolnej kolejności. W kwestii cienia, to jego aplikacja jest niezwykle przyjemna, jest on delikatnie kremowy, nie osypuje się i nie kruszy. Lepiej mi się z nim pracuje niż z cieniami Inglota. Bardzo dobrze oceniam też trwałość wykonanego makijażu brwi. Trwa on od rana do wieczornego demakijażu. Przy czym kolor nie zmienia się, nie płowieje, nie ściera się. 



Zestaw kupicie między innymi w Hebe. Zapłaciłam 14,90 więc na prawdę niewiele wydaje mi się. 



38 komentarzy:

  1. wygląta to u Ciebie bardzo naturalnie, bez przerysowania :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubię zbyt mocno podkreślonych brwi,dlatego mam problem z doborem cienia, bo albo są czarne albo jeśli chodzi o brąz rudawe:)

      Usuń
    2. Zgadzam się :) Efekt bez żadnej sztuczności :)

      Usuń
  2. Ja od dawna używam do brwi paletki z Essence,z której jestem zresztą bardzo zadowolona:) Ale może kiedyś skuszę się na tą z Bell:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona podobno jest wycofana ze sprzedaży, w każdym razie nigdy nie udało mi się jej spotkać:)

      Usuń
    2. Chyba nie jest, bo jakoś z tydzień temu mojej siostrze udało się ją kupić, bo w szafie Essence w Naturze był "komplet". Ale fakt, ja też długo, długo nie mogłam na nią trafić. Zestaw Bell wygląda na tyle zachęcająco, że chyba się szarpnę. :)))

      Usuń
    3. ooo dobrze wiedzieć. nie mam Natury u siebie,więc rozglądałam się w Hebe i Douglasie:)

      Usuń
  3. szukam teraz czegoś do brwi - nigdy ich nie podkreślałam i chciałabym zacząć, ten zestaw wydaje się fajny, ale myślisz że jest dobry dla początkujących? w sensie czy nie zrobię sobie nim krzywdy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mam wielkiego doświadczenia w podkreślaniu brwi, robię to od niedawna. Ten zestaw jest bardzo fajny,musiałbyś tylko nabyć pędzelek do cienia. Ta pacynka mi nie pasuje:)

      Usuń
    2. to może jednak się zdecyduję na essence bo słyszałam że pędzelek z ichniego zestawu jest spoko, a sama takiego w kolekcji nie mam ;)

      Usuń
    3. nie lubię pacynek, stąd używam pędzelków:)

      Usuń
  4. szarość&brąz to bym zgarnęła :] ale póki co mam kilka azjatyckich wynalazków przed sobą
    natomiat na pewno w najbliższym czasie nie zamierzam powracać do paletki essence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no on dla Ciebie by się nadał, dla mnie był za ciemny. Nigdy mi się nie udało kupić Essence podobnie jak Catrice:)

      Usuń
  5. Mi Essence pasuje ale szukam czegoś z szarym odcieniem. Nawet nie wiedziałam, że Bell ma taką paletkę :) Muszę zapisać, żebym nie zapomniała przy najbliższej wizycie w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spójrz, one są ustawione jak to nowości zawsze,na środku żeby się rzuciło w oczy:D

      Usuń
  6. Daje bardzo ładny, naturalny efekt

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkreślone brwi lubię, oj tak, kolorystyka tej paletki przyjemna, cena również, spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Narazie nie zamierzam zmieniac mojej catrice, ale podoba mi się kolorystyka tej paletki/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo naturalny i zauważalny efekt - super ;)
    ostatnio widziałam te nowości w Hebe ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm...a byłam dziś w Hebe i nie sprawdziłam bell..a szkoda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko zaglądam do szafy Bell, ale ostatnio rzucił mi się w oczy ten set i nie powiem wyglądał całkiem fajnie :) zainteresowałam mnie właśnie ten drugi odcień szaro- brązowy. cena jest tak niska, że chyba się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dzięki tej niskiej cenie nie wahałam się zbytnio z zakupem:)

      Usuń
  12. Wygląda bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A już myślałam, że te pomarańczowe brwi są Twoje ;)

    Kolorystyka tego duo jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po tych miłych słowach chyba się na niego skuszę gdy skończę swój set do brwi z e.l.f.`a. :) Bardzo ładnie podkreśla brwi!
    Zapraszam do mnie na post o kosmetykach do cery trądzikowej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglada bardzo ciekawie, musze poszukać. Chociaż u mnie słabo dostać kosmetyki Bell. Obecnie używam paletkę do brwi z Oriflame i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko dzięki Hebe mam do nich pełen dostęp.O paletce Oriflame,czytałam wiele dobrego:)

      Usuń
  16. subtelny, ale wyrazisty efekt. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  17. nawet nie wiedziałam, że Bell ma taki set :O

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam, ale kolor 02. Tak mi się wydaje, bo nawet jeszcze o nie macałam :D Dopiero teraz się za to zabiorę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczynam żałować,że nie wzięłam właśnie tego drugiego :(

      Usuń
  19. Świetny efekt... :))
    Ja niestety nie potrafię użyć tego zestawu...

    OdpowiedzUsuń
  20. witam. mam wlasnie te cienie sa Swietne!!! polecam aaa jak nalozyc kwestia wlasnej woli i wprawy oczywiscie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.