wtorek, 2 kwietnia 2013

Essie Madison Ave-Hue.

Uff udało mi się powrócić do cywilizacji. Utknęliśmy u Tomka babci, zasypani śniegiem po kolana. Jeździmy już na letnich oponach, w końcu wiosna, tak więc gdy gruchnęło śniegiem i przestać nie chciało nie mogliśmy się ruszyć. Ale było fajnie, lepiliśmy bałwana i dokarmialiśmy bociany, które chyba nie za bardzo mogą się odnaleźć w tej aurze. Mam nadzieję, że i Wasze święta były takie jak sobie zaplanowałyście, lub też nie :D. 
A tymczasem tuż przed Wielkanocą, w piątek dotarła do mnie amerykańska przesyłka z wiosenną kolekcją lakierów Essie. Kolekcja o nazwie Madison Ave-Hue inspirowana jest kolorami najpopularniejszych regionów świata. Podoba mi się idea miniturowych buteleczek. W ten sposób mogę wypróbować większą ilość kolorów. Za taki zestawik czterech buteleczek po 5ml zapłaciłam coś koło 65, czyli normalnie za te pieniądze mogłabym kupić dwie pełnowymiarowe buteleczki. Biorąc pod uwagę to,że kolekcje limitowane Essie wychodzą dosyć często i biorąc pod uwagę ilość lakierów, które kupuję i widzę małe szanse w osiągnięciu dna nawet w tych minaturkach. 




Słuszne wydają mi się stwierdzenia, że ta kolekcja jest podobna do odcieni, które można kupić normalnie w szafach Essie. Na szczęście moja kolekcja tej marki nie jest jakoś szczególnie obfita, więc nic się nie powieliło. Powiem więcej, nie mam chyba w ogóle pasteli Essie, do tej pory sięgałam po raczej żywe kolory.


Po kolei od prawej mamy:
Avenue Maintain #E822 - modny, uroczy, paryski niebieski, który doskonale wie co to modna kobieta.
Bond With Whomever #823 - elegancka, londyńska lilia.
Go Ginza #E825 - delikatny, luksusowy i niespotykanie piękny kwiat wiśni.
Madison Ave-Hue #E821 - kobiecy róż, rodem z Upper East Side, który jest dopełnieniem każdej garderoby.





Mam nadzieję, że obsługa tychże lakierów okaże się miarę bezproblemowa, wiadomo że z pastelami różnie to bywa. 


59 komentarzy:

  1. kolory są prześliczne, idealnie zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wiosnę, lato czy co tam przyjdzie jak znalazł:)

      Usuń
  2. piękne, piękne i jeszcze raz piękne! uwielbiam pastelowe kolorki :D chyba się pokuszę w najbliższym czasie na coś podobnego :D aczkolwiek ciężko mi dać za jeden lakier 35 zł w normalnej linii ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogólnie mam problem zdecydować się na jeden kolor, więc tzry dyszki boli wydać:)

      Usuń
  3. Bond With Whomever bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też, chyba przetestuję go jako pierwszego:)

      Usuń
  4. śliczne są te kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ci zazdroszczę cuudne kolorki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestawienie jest śliczne! poproszę swtache:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą szybko, jestem ich ciekawa:)

      Usuń
    2. też podpinam się pod prośbę o swatche - jeśli na paznokciach wyglądają tak ładnie jak w buteleczkach... to drżyj portfelu ;)

      Usuń
    3. drżyj,drżyj tym bardziej,że nim ja zamówiłam, nim to pryszło, Essie już ma kolejną kolekcję w sprzedaży:)

      Usuń
  7. Jestem ciekawa jak będą wyglądały na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tego niebieskiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niebieski prawie jak niebo wiosną:P o ile kiedyś ta pora przybędzie:P

      Usuń
  9. właśnie Bejbe, bukiecik na sobotę da radę?:) idę na wesele...więc wiesz, jak zwykle muszę mieć najładniejszy:P tak więc wpadnę z lakierkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba do mnie... ale gdzie się podział mój komentarz??!!

      Usuń
    2. no do Ciebie:P też się zastanawiam co się z nim stało, myślałam ze usunęłaś:)

      Usuń
  10. pięknisie, pokazuj szybko na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paznokcie mi się coś buntują i przestały rosnąć:)

      Usuń
  11. jak pacze na te limitki essie to mi do głowy przychodzi słowo wtórność ;) ale jak coś to pomogę Ci opróżniać buteleczki :D na mnie zawsze możesz liczyć :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sese wiem,że Ty chętna:P masz rację, te kolory są z lekka podobne :)

      Usuń
  12. ładne, ładne, aż czuć wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe zestawienie kolorków - właśnie teraz takich szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby podobne do innych,ale sama pewnie nie skompletowałabym sobie takiego zestawu:)

      Usuń
  14. najbardziej podoba mi się chyba ten ciemniejszy fiolet :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są wszystkie, ale mnie chyba najbardziej niebieski przyciąga;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam te same miniaturki-sliczne sa!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybrałaś idealnie!
    Wszystkie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam wyjścia, tylko jeden zestaw do wyboru:)ale bardzo udany:)

      Usuń
  18. Piękne kolorki, wszystkie ;) Takie wiosenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. podobają mi się te hm...fiolety? ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda ze te dwa fiolety sa tak zblizone do siebie, ale ogolnie zazdraszczam bardzo, bo kazdy z nich bym przygarnela :D co tak ostatnio nie zagladasz do mnie? :( obrazilas sie czy co? :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie mogli dać jeden tylko fiolecik i coś innego z kolekcji:) no co Ty nie obraziłam się, wydaje mi się że się nie wyświetlają mi Twoje posty na blogerze.Zaraz nadrabiam zaległości:)

      Usuń
    2. trzymam za slowko ;) bloger ostatnio cos szwankuje, u mnie tez problemy bo mi wyszukiwarka przestala dzialac i niczego nie wyswietla ;( ach, ta zwodnicza technologia :P

      Usuń
    3. zima mu nie służy może:*

      Usuń
  21. o matulu! podziel się szybciutko ze mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też miałam kupić sobie kostkę, ale koleżanka zaproponowała mi pomoc w kupnie pełnowymiarówek, a Urbankowe swatche tak mi namieszały w głowie, że w końcu wzięłam Hip-Anema, Maximilian Strasse-Her i Madison Ave-Hue ;))

    Ciekawe jak te pastelki się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorki bardzo mi się podobają :)

    Przyznam szczerze, że żadnego Essiaka w swojej kolekcji jeszcze nie posiadam, ale to tylko dlatego, że jakoś nigdy mnie do nich nie ciągnęło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie powielily Ci się kolory? To dziwne, byłam pewna, ze masz wszystkie odcienie swiata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pasteli mam na przykład mało,bo one zazwyczaj trudne są w obsłudze:)

      Usuń
    2. kupiłam ostatnio w douglasie ten ich nowy popularny różowy kolor, nie pamiętam dokładnie nazwy, peppina?? jedna warstwa wystarcza do pokrycia paznocia. Super formuła, bardzo go lubię.

      Usuń
    3. kurde byłam dziś w Douglasie i zapomniałam o nim noszz...

      Usuń
  25. Niebieski jest definitywnie dla mnie, reszta już nie bardzo... W lila-fioletach źle się czuję.

    OdpowiedzUsuń
  26. malowałabym :) wszystkie iście wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.