niedziela, 26 maja 2013

Dzień Mamy.

Jestem Mamą może zbyt troskliwą, może zbyt mało wymagającą, może zbyt często spełniającą zachcianki, może zbyt mocno przeżywającą katar, kaszel, upadek najwspanialszego Dzikuska na świecie . Każdy dzień, każda chwila z nim spędzona daje mi mnóstwo radości i jeszcze więcej siły by iść do przodu. Wiem, że tych chwil nie zabierze mi nikt. Czas biegnie tak szybko, nim się obejrzę mój mały chłopiec ( który uważa się już za dużego, więc nie lubi tego określenia) stanie się mężczyzną. Jasiek ma prawie 5 lat, jak na razie ciężko powiedzieć na kogo wyrośnie i na ile moje gadanie i rady do niego dotrą. Na razie pękam z dumy, bo umie okazywać uczucia i mówić "Kocham Cię". Wie, że te słowa mnie rozczulają i może tym osiągnąć wiele. 
Pamiętajcie dziś o swoich Mamach, one myślą i Was to samo co ja o Jaśku, jest najpiękniejszy, najwspanialszy i w ogóle naj :P









25 komentarzy:

  1. Piękny ten Twój Jasiek :) Wszystkiego dobrego! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. kwintesencją szczęścia zdjęcie z umorusaną buzią <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasiu chyba w takim razie jest szczęśliwy,bo wiecznie usmarowany chodzi:P

      Usuń
  3. Świetny chłopczyk :-)
    Pozdrawiam i miłego dnia Matki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu, jaki on fajniutki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz tak słodkiego synka, że się napatrzeć nie mogę! Z resztą już to kiedyś pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uczcie bycia mamą jest piękne, ale strach o dziecko zostaje w nas do końca. Piękne to i za razem przerażające. Nie tylko ty jesteś przewrażliwiona:D Wszystkiego dobrego Mamciu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Joohn <3
    http://www.youtube.com/watch?v=k3K15OcpqS0&feature=share :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super masz synka! Wszystkiego naj:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki Jaś do Ciebie podobny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku był podobny do taty, trochę zazzdrość mnie brała jak mówili:"jaki piękny,czysty tatuś", teraz mówią że do mnie podobny :P

      Usuń
  10. Ale Jaś będzie przystojny! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dwie krople wody ;) widać, że się bardzo kochacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe zdjęcia, szczęśliwe dziecko i mamusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. to z wybrudzoną buźką jest przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozczuliły mnie te fotki :) Szczególnie ta z brudną buzią! Mistrzostwo :)
    A Jasiek ma ''ogień'' w oczach! Pewnie mały rozrabiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zdjecie jak jest ubrudzony na buźce wymiata. Śliczny chłopiec.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.