czwartek, 16 maja 2013

Holiday Nail Color numer 65. Golden Rose.

Zgodnie z obietnicą złożoną we wczorajszym wpisie (KLIK) przybywam dziś z prezentacją piaskowego lakieru od Golden Rose. Numerek 65 to intensywny różowy prawie neonowy. Jego matowość sprawia, że nie bije jednak mocno po oczach. Szczerze mówiąc po cichu miałam nadzieję, że coś mi w tych lakierach nie podpasuje i zostanę tylko przy tych dwóch kupionych wcześniej kolorach. Rzeczywistość wygląda jednak inaczej, po dzisiejszym malowaniu i efekcie chce mi się całej kolekcji, przypomnę składającej się z siedemnastu odcieni. Lakier jest raczej rzadki, uwielbiam taką konsystencję. Pędzelek w sam raz,wszędzie bez problemu dociera i nigdzie nie wyjeżdża. Jak wyczytałam na stronie Golden Rose pod lakier nie należy kłaść bazy. Tak też uczyniłam, na "gołą" płytkę nałożyłam jedną cienką warstwę lakieru, odczekałam chwilę i potem dołożyłam drugą. Lakier wyschnął dosyć szybko, ale suszenie odbywało się na dworze. Efekt cukrowej posypki jest delikatny, wydaje mi się, że delikatniejszy niż w piaskach OPI. Podsumowując mam to co lubię, mat i piaskową fakturę. 










36 komentarzy:

  1. Prześliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w buteleczce trochę niepozornie wyglądał,miło mnie zaskoczył:*

      Usuń
  2. Wow ;) Super się prezentuje ;) z chęcią wypróbuję jak dorwę na stoisku GR :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :)Cukrowa posypka- ta nazwa idealnie oddaje efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki, już myślałam, że oprę się pokusie kupna :) śliczny jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa nie ma tak łatwo,niech i Tobie z portfela ubędzie:D :*

      Usuń
  5. piekny jest. Mam nadzieję że i niedługo w moje łapki wpadnie jakiś piasek GR :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poprawny ;D no dobra! poda mi się tfu tfu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie teraz myślisz,gdzie najbliższy GR i czy dziś do niego zdążysz:P

      Usuń
    2. przechodziłam z godzinkę temu obok i już mi się dziś nie chce :P
      ale jutro? :D

      Usuń
    3. jutro będzie napad na GR :P

      Usuń
  7. ale ładny, aż go chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor. Bardzo lubię efekt jaki dają piaskowe lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę piękny jest :) Ale narobiłaś ochoty na kupno choć jednego!

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorek śliczny, ale mi ta struktura nie odpowiada ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor super,ale od piaskowego wykończenia nadal trzymam się daleko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się bardzo podoba na nieszczęście dla portfela:P

      Usuń
  13. Piękny jest :) A jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dam znać,dziś dopiero zmalowałam się nim:)

      Usuń
  14. Aleź on cuudownie błyszczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. O nieeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!! Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne ci to! Muszę sobie go zapamiętać. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny cukiereczek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest piękny! I prawdziwie wakacyjny :) ehh

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny kolorek. U mnie niestety jeszcze w sklepach nie są dostępne :( Pozostaje mi tylko czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny ten efekt! No i idealnie pomalowane paznokcie :-) Kolor bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.