piątek, 31 maja 2013

Madison Ave-Hue. Essie.

Dziś  wbrew temu co dzieje się za oknem na paznokciach będzie optymistycznie. Gości bowiem żywy różowy z delikatną bardzo delikatną nutką brokatu kolor . To imiennik całej kolekcji czyli Madison Ave-Hue. Wcześniej Tu i Tu zobaczyć mogłyście dwa inne kolory kolekcji. Nie ukrywam, że ten dzisiejszy podoba mi się szczególnie, wpisuje się idealnie w moje gusta kolorystyczne. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw lakieru. Z racji, że to miniaturka mamy tu cienki pędzelek, nie przeszkadza to jednak w ogóle w aplikacji. Efekt? Zobaczcie same :) 












33 komentarze:

  1. Ładny kolor, jednak wolałabym gdyby w nim nie było drobinek :) U mnie post o kremie BB od Maybelline, jeśli chcesz to zajrzyj, byłoby mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te drobinki są prawie niewidoczne:) zaraz zajrzę:)

      Usuń
  2. Zawsze podobały mi się takie odcienie, niestety na moich paluchach wyglądają sino :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na lato idealne takie odcienie,ale jak Ci nie pasują nie ma się co męczyć:)

      Usuń
  3. Jeszcze nie nakładałam go na paznokcie, ale w buteleczce podoba mi się niesamowicie :)) Czuję, że niebawem nadejdzie jego czas :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi właśnie te drobinki nie za bardzo podchodziły w butelce,ale nie widać ich prawie:)

      Usuń
  4. całkiem ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się niezmiernie :) Nawet mam podobny kolor jakiejś nieznanej marki. Tylko ma srebrny shimmer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w mojej lodówce też by się pewnie coś podobnego znalazło, ale Essie to Essie :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny, dziewczęcy kolor. ;) Ja bym z nim niestety wyglądała, jakbym miała siniaki, więc nawet nie rozglądam się za takimi lakierami. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja szaro buro wyglądam w nudziakach i brązach :*

      Usuń
  7. Nie przepadam za takimi kolorami na paznokciach, ale ten jest wyjątkowo ładny ;) Essie skutecznie mnie do siebie przekonuje... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essie to magia,nie są genialne ale każdy chce je mieć:)

      Usuń
  8. Bardzo przyjemnie nosiło mi się ten kolor :) Uważam, że to mocne ogniwo tej kolekcji :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu upolować swoje miniaturki na allegro :) Ten jest naprawdę ładny i dziwię się, że jeszcze go nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie wiem czemu nie zaczęłam testowania własnie od tego koloru:)

      Usuń
  10. Śliczny kolor, jednak tak chłodne odcienie źle wyglądają na moich dłoniach. Mimo wszystko nie mogę się na niego napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam kiedyś podobny kolor i tak mi przypadł do gustu, że wydoiłam z buteleczki do ostatniej kropli :D!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie kolor świetny, ale lakier byłby idealny, gdyby nie drobinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladny lakier, bardzo mi sie podoba, ale u innych :)
    Na swoich pazurkach niestety go nie widze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor, lubię takie :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Już dawno nie widziałam tak pięknego koloru! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny kolorek, ale do takiego kolorku trzeba mieć ładne paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.