czwartek, 30 maja 2013

Nic straconego.

Już myślałam, że będę musiała dalsze życie swoje spędzić bez doświadczenia związanego z  działaniem płynu micelarnego Be Beauty z Biedronki. Wiadomość o wycofaniu go ze sprzedaży spowodowała ogólną panikę i wykup tego co na półkach i w magazynach ostało. Przyznam, że dopiero wtedy umieściłam go na liście zakupowej do Biedronki. Tylko w ten sposób byłam w stanie o nim pamiętać, bo ja z gatunku tych co to idą do sklepu po sól  a wracają bez niej :D. Niestety i u mnie zapasy się wyczerpały i przez jakiś czas nie widziałam go na półkach. Aż do wczoraj, stało sobie spokojnie kilkanaście sztuk. Na spokojnie wzięłam dwie po 4,39. Wypróbuję i najwyżej ponowię zakup. Zastanawiam się, czy ta cała akcja o wycofaniu produktu to  taki "chłyt martetindody"  jak mawiali koledzy z Ani Mru MRu czy też jeszcze jakieś zapasy. W każdym razie ja mogę spać spokojnie, mam słynnego micela, dziś zabiorę się za używanie.





48 komentarzy:

  1. ja też niedawno kupiłam sztukę na wypróbowanie i zobaczymy jak się będzie sprawować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio mam jakieś takie wrażliwe oczy, więc jestem ciekawa jak się sprawdzi:)

      Usuń
  2. Ja nie uległam szalonej akcji na te płyn,nie miałam go jeszcze i mimo tych wszystkich pochlebnych opinii na jego temat,nie wiedząc czemu,ja się go boję:) mam mega wrażliwe oczy. Czekam na Twoją opinię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze zmywaniem buzi nie będzie pewnie problemu,bo używam minerałów a je wszystko zmyje.Ciekawi mnie jak moje biedne oczęta zareagują :)

      Usuń
  3. Ja kupiłam już na zapas, mam najbliższe miesiące z głowy i śpię spokojnie, a do tego tanio się demakijażuję haha

    OdpowiedzUsuń
  4. mam właśnie w zamiarze go kupić bo słyszałam, że powrócił :]
    chwyt małketingdody jak nic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boszz gdzie człowiek nie spojrzy tam chwyty albo takie,że wycofują albo minus 40% :P

      Usuń
  5. a ja nie robilam zapasow, jakos od poczatku wydawalo mi sie, ze nie wycofaja go ot tak :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Chwyt czy nie, wolałam zrobić zapas ;) Za mniej niż 5 zl ciężko znaleźć tak dobry produkt do zmywania oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no prawda,mam nadzieję że moje ślepia go polubią:) chociaż nawet jak się sprawdzi, to i tak pewnie będzie mnie ciągnęło do testowania nowego :D

      Usuń
  7. Kupiłam, wypróbowałam i zmuszam się by go zużyć, a nie wyrzucić do kosza. Oby Tobie lepiej służył.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nadal go nie kupiłam, ale postaram się pamiętać przy następnej wizycie w Biedrze;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie, na szczęście, jeszcze stoi dużo buteleczek w Biedronce, więc na razie odpuściłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam trzy opakowania, ale przydadzą się;)
    Poza tym ja się polubiłam z tym micelem;D
    Oby u Ciebie sprawdził się równie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  11. też kupiłam dwie butelki! oby starczyły na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz urocze tło do zdjęć :) ja również zaopatrzyłam się w ten płyn, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie kupiłam tego płynu i już się nie skuszę. Zresztą, nie chce mi się iść do mojej biednej Biedronki, w której nic nie ma, tylko po płyn micelarny. Jak wycofują, to niech wycofują. Nie muszę się na wszystko rzucać z wywieszonym jęzorem (serio?). :D
    Muszę niedługo kupić jakiś płyn, bo mam już tylko połowę Ziaji i nic w zapasie. Chyba przejdę się po blogach i zobaczę co polecają (poza tym z Biedronki). :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to masz może jakąś Stonkę a nie biedronkę, że nic nie ma. No przyznaj, że po ciuchu marzysz o jakiejś jednej chciaż buteleczce Be Beauty :D

      Usuń
  14. ja mam jedną buteleczkę i na razie zapasów nie robiłam, a poza ty słyszałam, że nie wycofują go tylko zmieniają opakowanie...ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jeszcze nie miałam tego produktu i chyba już nie zdążę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie nie zachwycił. dla mnie chwyt marketingowy jednak

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zrobiłam jego zapasy i kupiłam 3 buteleczki, bo bardzo go lubię.
    Obecnie używam już bodajże 4 butelkę tego micela ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo go lubię :) Nie jest to takie mistrzostwo jak Bioderma, ale warto. Mam nadzieje, że Ci się sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no byłaby świetna alternatywa,kiedy w portfelu pusto i nie ma na nic droższego :D

      Usuń
  19. Ja mam cztery butelki w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przy moich wrażliwych oczach nie robił problemów, natomiast na skórze całej twarzy zostawia jakąś dziwną powłokę. Zużyję do demakijażu oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubię tej warstewki,ale na szczęście zmywam od razu twarz mydłem więc może będzie okej:)

      Usuń
  21. Kupiłam jedną buteleczkę tego micelka na wypróbowanie i byłam nim mile zaskoczona. Przykro mi się trochę zrobiło, gdy dowiedziałam się, że go wycofują. Nie sądziłam, że za taką cenę można mieć naprawdę dobry płyn micelarny. Teraz jak czytam, że mają go znowu wprowadzić, to... Jak tak można robić ludzi w konia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym bardziej,że gdzieś na blogu czytałam oficjalne ich stanowisko.Może poprzez zwiększoną sprzedaż odwidziało im się :D

      Usuń
  22. Też mi się wydaje, że to tylko chwyt marketingowy, gdyż nagle w mojej Biedronce pojawiła się spora dostawa tych miceli, co jest bardzo niezrozumiałe przy wycofywaniu produktu:] Wcześniej również nie miałam do czynienia z biedronkowym micelem, toteż gdy w końcu ujrzałam go na półce (wiecznie był wykupywany), kupiłam jeden na spróbowanie. Początkowo zachwyciłam się nim, dlatego przy następnej wizycie zgarnęłam jeszcze dwie butelki. Na dzień dzisiejszy mogę stwierdzić, iż robi dobry demakijaż, aczkolwiek gdy trochę płynu dostanie się do oczu, to jest istna masakra - piecze gorzej niż stonkowe mleczka:/ W dodatku zauważyłam wysyp krost na czole i policzkach i zastanawiam się czy to nie jest czasem efekt micela, gdyż stosuję go również do tonizacji twarzy, a wcześniej nie miałam tak paskudnej cery:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie też nie było jakiś czas, a teraz są więc nie wiadomo...Oj mam nadzieję,że mnie wysypie,to byłaby istna tragedia:)

      Usuń
  23. mnie jakos one nie ciagna :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Chwyt nie chwyt, czekał na mojej liście, więc jak miało go nie być, kupiłam 3 z nadzieją, że super a jak nie to komuś się odda, a okazał sie całkiem fajny i dobrze jak go nie wycofają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam tak samo z tą solą ;D oglądam blogi i czytam, ze taaki super jest ten płyn, ale zawsze zapominam, top chipsy jakoś bardziej do mnie machają :P

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie ten micel stoi jak stał, pewnie to "hłyt" ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.