środa, 15 maja 2013

Piaskowe poruszenie.

Co rusz nowe firmy raczą nas piaskowymi propozycjami lakierowymi. Ciekawy to przyznam trend, ucieszyłam się tym mocniej kiedy zobaczyłam wzmianki, że lakiery z piaskową fakturą wprowadził także do oferty Golden Rose. To jedyna oferta tychże produktów, którą mogę kupić i obejrzeć u siebie w mieście.





W skład kolekcji Holiday Nail Color wchodzi siedemnaście letnich odcieni o matowym wykończeniu. Odcienie o numerkach 51 do 60 mają w sobie drobinki brokatu natomiast odcienie od numerka 61 do 67 to te z piaskową fakturą, czyli zdaniem producenta mające dawać efekt cukrowej posypki. Jak rozumiem więc cała kolekcja piaskowa nie jest, a tylko siedem odcieni. W obszarze numeracji od 61 poruszałam się zatem robiąc zakupy.
Celem wypróbowania efektu i porównania go z piaskowym kolegą OPI, wybrałam dwa odcienie. Pierwszy to numerek 62, czyli intensywny różowy z niebieskim shimmerem.


Drugi też różowy a jakże :D . To lakier o numerku 65 to prawie neonowy różowy bez shimmera, czysty mat z efektem cukrowej posypki.




Lakiery kosztują 12,90 za sztukę, tanio to nie jest jak na Golden Rose. Powstrzymałam się zatem z większymi zakupami. Jutro zamierzam się zmalować i pokazać Wam efekt.

Miłego dnia.


38 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem efektu :-)
    Piaski kuszą ze wszystkich stron, chyba sama zaczynam im powoli ulegac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam jeszcze na paznokciach piasków z GL, maluj i pokazuj jutro :) Na pierwszy rzut poproszę słodką posypkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie widziałam, musiałam spytać.U nas nie mają ich na wierzchu tylko za taką witrynką, nie widać ich. Wedle życzenia Bejbe będzie jutro słodko:*

      Usuń
    2. oł jeeee :D
      Czekam!

      Usuń
  3. zwłaszcza w słońcu efektownie się prezentuje:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na notkę z efektem, bo jakoś wciąż nie mogę przekonać się do piaskowych lakierów. Może w końcu to się zmieni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to nie jest temat dla każdego,mat i w dodatku chropowaty:)

      Usuń
  5. chętnie zobaczę ten bez drobinek :)
    i cena rzeczywiście jest trochę wysoka jak na GR...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie polecieli za trendem i zrobili dość wysoką cenę:)

      Usuń
  6. Wszystkie numerki są piaskowe, tyle jedna część zawiera drobinki, a druga jest matowym piaskiem bez drobinek brokatu. Ja mam czarny i wygląda prawie tak samo jak czarna ZOYA z kol.Pixie Dust.
    Od razu mówię, że schną dosyć długo i ścieraja się szybko- ale to taka faktura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa:) no zrobiłam testa na jednym paznokciu i rzeczywiście długo schnął:)

      Usuń
  7. Tez sie ucieszylam, ze Gr wprowadzilo piaski. Na pewno chociaz jeden przygarne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie są ładne,ciężko się zdecydować na coś:)

      Usuń
  8. Myślę nad matowa fuksją :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać, jak pokażesz je na paznokciach.
    jestem bardzo ciekawa jak będą się sprawowały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuszą mnie tylko dwa kolory z całej oferty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobno Lovely ma wprowadzić piaskowe lakiery. Już się podobno pojawiają w Rossach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne kolory też sobie dziś sprawiłam nowy lakier

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, czy beda w moim sklepiku osiedlowym, czaje sie na numerek 63 :P Piasku kusza niebywale :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na pomalowane pazurki :) Cena mnie odstrasza troszkę, ale może, może... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja w temacie pazurków jestem chyba niereformowalna, u siebie lubię tylko klasyczny lakier, ale ponieważ nigdy nie mówię nigdy......

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten odcień 65 i jestem z niego zadowolona, efekt bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. widziałam je już na pazurkach i efekt jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa jak się będą prezentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za piaskowym wykonczeniem, ale jestem ciekawa jak te będą wyglądały na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  20. ladne kolorki wybralas - czekam na efekty:)))) pozdrawiam agata

    OdpowiedzUsuń
  21. Pytałam o nie dziś w pobliskim sklepie, gdzie jest GR. niestety nie mieli ich i nawet pan nie wiedział o co pytam...

    OdpowiedzUsuń
  22. e natknęłam się jeszcze na te. Ostatnio oglądałam z Paese. Całkiem fajne, tekstura tez niczego sobie. Niestety nie było ceny a byłam tylko przelotem.

    OdpowiedzUsuń
  23. piaskowe mnie nie pociagaja póki co;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.