poniedziałek, 18 listopada 2013

Barry M. Matowa Vanilla.

Jak obiecałam tak i czynię, czyli prezentuję na swych paznokciach matowy lakier wchodzący w skład kolekcji Matte Nail Paint . Kolor Vanilla to jeden z ciekawszych i piękniejszych jakie przyszło mi w swoim długim życiu mieć. Z połączenia szarości, różu i beżu wyszedł niespotykany i niecodzienny kolor. A jeśli dodamy do tego jeszcze moje ulubione matowe wykończenie uzyskamy lakier prawdziwie oddający panującą za oknem jesienną aurę. Naturalny efekt, kojarzący mi się z kolorem wrzosu, na pewno będzie często gościł na moich paznokciach. 
Z kwestii technicznych, lakier należy do tych kremowych ale o dość lejącej się konsystencji. Na szczęście pędzelek nie jest zbyt duży, tak że można swobodnie nim manewrować bez rozlewania. Maty niestety wydobywają wszelkie nierówności płytki, także konieczne będzie nałożenie pod lakier bazy. Aby uzyskać zadowalający efekt musiałam nałożyć trzy warstwy lakieru. Wynika to z prostej przyczyny a mianowicie nieznajomości lakierów Barry M i ich zachowania. Teraz już będę wiedzieć, że należy więcej nabierać lakieru  na pędzelek i następnym razem myślę, że wystarczą dwie warstwy. Co do wykończenia to jest ono jak najbardziej zbliżone do matu, czytałam opinie o półmatowym efekcie, myślę, że ono takie nie jest. Półmatowe wykończenie dają lakiery na przykład Inglota, tutaj jest zdecydowanie lepiej. 










50 komentarzy:

  1. Ja matowych lakierów zupełnie nie trawię, ale ten kolor już widziałam i jest faktycznie piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, choć preferuję połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj śliczny! :)
    Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kolekcji jest jeszcze czerwień, załuję że jej nie wzięłam :)

      Usuń
    2. Wiesz, matową czerwień możesz uzyskać z matowym topem i pewnie będzie podobnie [ choć może się mylę? ], a tutaj jest bardzo unikalny kolor, nie potrafię wskazać zwykłego odpowiednika tego koloru ze znanych mi marek ;)

      Usuń
    3. W sensie chodziło mi o to, że pokrywając zwykłą czerwień matowym topem można uzyskać podobny efekt ;P

      Usuń
    4. w sumie masz rację :D choć te maty dają takie fajne satynowe wykończenie, nie wiem czy dało by radę takie coś wyczarować przy użyciu topa:)

      Usuń
  4. Strasznie podoba mi się to wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny, może w końcu kupię go :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, ale spodziewałam się, że będzie mniej wrzosowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to kwestia światła, normalnie on jest bardziej popielaty. W słońcu daje wrzosowy efekt:)

      Usuń
  7. Podoba mi się. Mimo że to mat, to ma taką ładną satynową poświatę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, że kolorek fajny, to mnie jakoś maty nie kręcą :( Ale brokaty to i owszem, więc pokazuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem będzie na bogato, czyli pokażę Princess")

      Usuń
  9. Piękny *___* ale go nie potrzebuję, a w zasadzie to nawet nie chcę... wręcz nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak patrzę na swoje zbiory lakierowe, to w zasadzie też nie potrzebuję kolejnych flaszek :D na szczęście rzadko zaglądam w te zbiory :D

      Usuń
  10. ojej ojej ale piękny! muszę go mieć! przepraszam za taką eksplozję radości, ale naprawdę mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpiękniejszy z całej kolekcji moim zdaniem, choć kusi mnie jeszcze czerwień :)

      Usuń
  11. bardzo ladny, a jak z trwałością? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dam znać przy prezentacji kolejnego koloru, albowiem dziś pierwszy raz nałożyłam:)

      Usuń
  12. ładny, ciekawe jednak jak z trwałością bo w Inglotach to jest kiepska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no Ingloty bardzo kiepskie jeśli chodzi o trwałość, choć i z Essie różnie u mnie bywa. Dam znać jak się sprawuję te gagatki :*

      Usuń
  13. chociaż nie przepadam za takim wykończeniem, ten egzemplarz chętnie bym u siebie widziała :))

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny ten kolor, ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor cudowny, wykończenie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak się ma takie ładne paznokcie, to każdy kolor ładnie wygląda:) w każdym razie choć matowego mani nie lubię, to kolor mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :0 w końcu udało mi się je doprowadzić do porządku tak żeby móc pokazać je publicznie:)

      Usuń
  17. Kolor piękny, jednak matowe lakiery mi się nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor bardzo fajny, jednak podobnie jak przedmówczynie - nie przepadam za matami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się matowe lakiery, ale na czyichś paznokciach, a nie na moich. A kolor bardzo ładny, na jesień jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. no cholerka, teraz oprócz paletki i lakier musisz nabyć:)

      Usuń
  21. No tak, mój zmysł lakierowy nie zawiódł mnie ani trochę - Vanilla jest przepiękna. Teraz to już musi być moja :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje piękne paznokcie plus ten cudny kolor, to się nie może nie udać :*

      Usuń
  22. Piękny jest chociaż tak trochę w tej wanilii fiolecik przebija :) ale i tak mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny lakier, bardzo ciekawe prowadzenia bloga, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny kolorek, długo się trzyma?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.