sobota, 2 listopada 2013

Ciekawa oferta w Douglasie i wyniki rozdania paletki Mua.

Moja środowa wizyta w Douglasie z założenia miała być po nic. Ot tak miałam sobie zerknąć na to i owo i tyle. Skończyło się jednak niezgodnie z postanowieniem, wyszłam bogatsza o zestaw Revitalize Your Eyes w promocyjnej cenie 39 złotych zawierajacy:
- Balsam pod oczy Supreme Global Anti Aging Eye Balm  o pojemności 5 mililitrów
- tusz nadający objętość Sumptuos Extreme w kolorze czarnym o pojemności 2,8 mililtra. 



Produkty dostajemy w opakowaniach odpowiadające tym we właściwych pojemnościach. Dodatkowo zestaw zapakowano w kartonik, może to być dobra opcja na prezent. 
Dodać należy iż pełnowymiarowe opakowanie balsamu pod oczy o pojemności 15 militrów to koszt na stronie Douglasa to aż 239 zł , w przypadku zakupu trzech takich zestawów promocyjnych tę samą pojemność będziemy miały za 117 złotych. Od ceny tej oczywiście należy odliczyć jeszcze koszt mascary, która normalnie kosztuje 135 zł za 8 militrów. 

Tak sobie pomyśłałam, poprzeliczałam i wzięłam dwa zestawy. Ich koszt to 78 złotych. Także wiecie jak byście były w Douglasie po coś czy też po nic warto się zainteresować takim zestawikiem.





Zwyciężczynię mini rozdania wylosował Janek, niestety nie dał mi się sfotografować albowiem brzuch go boli po wczorajszych uroczystościach urodzinowych . damn_natalia gratulacje :) . Już ślę do Ciebie maila w celu ustalenia adresu do wysyłki. 

50 komentarzy:

  1. Gratauluję wygranej.
    A opakowania Este Lauder bardzo mi się podobają, ale nigdy nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pielęgnacji miałam jakiś tonik, z kolorówki natomiast słynny DW:)

      Usuń
  2. Ciekawy ten zestaw i cena faktycznie nie jest taka zła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna okazja, choć ja za Duglasem nie przepadam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu nie przepadasz? u mnie w Douglasie zazwyczaj nic nie mają jak człowiek chce kupić:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. no ja nie lubię, dlatego wzięłam dwa zestawy żeby więcej było :P

      Usuń
  5. Kiedyś w podobnej promocji był tusz Sumptuous z zestawem płatków pod oczy. Oba produkty okazały się w moim przypadku koszmarne (muszę napisać w końcu recenzję...) - tusz nie robił z rzęsami nic, tylko je przyczerniał a używanie płatków wiązało się z dużym dyskomfortem w okolicy oczu.
    Najgorsze jest jednak to, że pomimo złych doświadczeń z marką mam ochotę na przedstawiony przez Ciebie zestaw ;-/ Może krem okaże się lepszy niż płatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem ma malutkie drobinki, nie wiem czy lubisz taki efekt. Co do tuszu, to akurat moje rzęsy ładnie wydłuża i delikatnie pogrubia :)

      Usuń
  6. o kurka, własnie wrociłam z zakupów. weszlabym i do douglasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw! A wiesz może jak długo trwa ta promocja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem niestety, nie pytałam:)

      Usuń
    2. ;) Musze się zastanowić nad tym zakupem ;) Ciekawa jestem działania tego balsamu pod oczy

      Usuń
    3. uzyłam go dopiero kilka razy, więc nie wypowiem się na temat jego działania na razie:)

      Usuń
  8. opakowania el są dla mnie jedne z ładniejszych, zachwycają :D
    a oferta faktycznie świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja właśnie szukam czegoś pod oczy, super promocja! Nigdy nie mam szczęścia do okazyjnych cen

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo tanio, na pewno się przejdę do Douglasa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak długo to potrwa, więc się śpiesz:)

      Usuń
  11. świetny zestaw ;)
    przeszłabym się po niego, ale znając życie kupiłabym przy okazji milion innych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te zestawy są przy kasie, więc wiesz klapki na oczy i prosto do tam się kieruj :P

      Usuń
  12. W ktorym Douglasie udalo Ci sie jeszcze dostac ten zestaw?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak znajdę go w Douglasie to na pewno kupię, dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. no wychodzimy z Douglasa bez większych strat dla portfela:)

      Usuń
  15. słodziutkie zestawiki :) fajne na wypróbowanie zanim się kupi pełnowymiarówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie. Rzadko sięgam po pielęgnację wysoko półkową, dla mnie za droga:)

      Usuń
  16. ale fajna promocja! w takiej cenie to też bym pewnie nie przeszła obojętnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Pluję sobie w twarz, że byłam w czwartek w Douglasie jeszcze raz przetestować perfumy czy na pewno to tylko nie chwilowa zachcianka... i nie widziałam tego zestawu. Mam nadzieję, że po weekendzie go dostane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one przy kasie są:) które perfumy chcesz kupić? piękne są nowe różowe Chloe :)

      Usuń
  18. Dzisiaj objechałam cały Poznań i nigdzie już nie było :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jutro jak młody wyzdrowieje przejdę się do swojego D. zobaczę czy są i mogę Ci kupić:)

      Usuń
  19. uwielbiam takie miniaturowe wersje kosmetyków, do torebki idealne, a skoro jeszcze cena była tak atrakcyjna, to aż grzech nie kupić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też się skusiłam na ten zestaw :) Z resztą nie pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny ten zestaw i tusz, żałuję że kupiłam tylko 1 zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o jejku!!!!! jak super, wspaniała niespodzianka Iwono!!! W takim razie czekam z niecierpliwością, aż paletka dojdzie do Poznania:) Niech Twój Janek szybko wraca do zdrówka :*** Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranej :)
    Jasiek, lepszego samopoczucia! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. wydaje mi się, że również miałam tę maskarę lub jej inną wersję właśnie w takiej mini wersji z błyszczykiem po drugiej stronie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.