środa, 27 listopada 2013

Princess. Barry M.

Dworem królewskim zainspirował się Barry M tworząc jedną z nowych kolekcji lakierów teksturowych. Pod nazwą The Royal Textured Glitter kryje się pięć lakierów utrzymanej w tonacji złota, bieli, różu  i purpury a wszystko okraszone brokatem. A jak mamy dwór, to przydałaby się w nim jakaś księżniczka. A jak mamy księżniczkę, to musi być na bogato, czyli złoto i różowo. I taki jest lakier o nazwie Princess. Różowa baza a w niej zatopione złote drobinki. Całość nie wygląda jednak przeładowanie, czy kiczowato. Efekt końcowy bardzo przypadł mi do gustu i mówię to ja, czyli niezbyt wielka fanka glitterów. Chyba pod te święta zmienię zdanie i lakiery o podobnym efekcie będą częściej gościć na mych paznokciach. Sama aplikacja lakieru przebiegała zupełnie bezproblemowo, dwie cienkie warstwy i gotowe. Lakier prezentuje się przednio, zresztą zobaczcie same :). 








33 komentarze:

  1. Efekt końcowy prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt iście królewski:) super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor bardzo delikatuśny, ale podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różowa baza jest rzeczywiście delikatna, ale z tym złotkiem to je to ! :0

      Usuń
  4. jak na księżniczkę przystało prezentuje się dostojnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, ale ostatnio podoba mi się wszystko, co się świeci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ostatnio przekonuję się do błyskotek :)

      Usuń
  6. prawdziwa księżniczka! cuuudna!!

    OdpowiedzUsuń
  7. przyjemny ale wolę moje złotko :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę chyba nabyć to Twoje złotko, akurat chyba promo na Maani na nie :)

      Usuń
  8. Mnie również w tym roku dotknął brokatowego błysku szał. Drobinki, drobineczki, a do tego jeszcze jakby piaskiem, czy innym chropowatym cukrem posypane. Mhmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba dokupię sobie jeszcze inne kolory z tej kolekcji :)

      Usuń
  9. piękny ;) u mnie dziś też piaseczek z Barry M :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapowiada się dłuższa znajomość moja z Barry M, bardzo fajne produkty:)

      Usuń
  10. Wow! Baaardzo mi się podoba, daje świetny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż mogę powiedzieć:) Piękny:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się, bardzo przyjemny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jest :) coś mi świta, że gdzieś widziałam bardzo podobny kolor i wykończenie ale, że jestem już stara to nie pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja połączyłabym go z jakimś innym lakierem, żeby ten był jedynie na jednym paznokciu :P Dla mnie trochę za dużo przepychu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny efekt, ciekawe jak ze zmyciem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no łatwo nie jest, folia aluminiowa niezbędna :)

      Usuń
  16. Chyba najlepsze swatche tego koloru- pięknie Wam razem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.