niedziela, 8 grudnia 2013

Barry M. Mocha.

Pogoda jaka jest każdy widzi, miejsce Ksawerego zajął śnieg i zimno.Na szczęście od wczoraj nie wychyliłam nosa na świat,  większość czasu spędzamy pod kocykiem delektując się herbatką, kawką a nawet kakao i oglądając Bolka i Lolka. Ostre zapalenie gardła, które dopadło mnie i Janka sprawia, że brzydką pogodę jak na razie oglądamy leżąc a kanapie. Jeść nie mogę i mówić nie mogę, ale paznokcie malować mogę. I tak też dziś uczyniłam, chorowanie od razu stało się przyjemniejsze. Mając na uwadze jaką mamy porę roku sięgnęłam po mat Barry M w kolorze Mocha wchodzący w skład kolekcji Matte Nail Paint, o której już było na tym blogu przy okazji prezentacji odcienia Vanilla. Mocha to odcień, który idealnie wpasuje się w aktualny klimat. Lekko rozbielony brąz na pewno dobrze i nienachalnie skomponuje się z grubym swetrem czy cieplutkim płaszczem. Lakier nakłada się bez większych trudności. Nałożyłam dwie cienkie warstwy, najpierw pociągając płytkę bazą. Uniknęłam w sten sposób uwydatnienia nierówności, które matowe wykończenie może podkreślić. Po wyschnięciu uzyskałam bardzo ciekawy efekt. Jest gładko ale i matowo z satynowym wykończeniem. Lakier na moich paznokciach wytrzymuje trzy dni, wynik niezły, biorąc pod uwagę, że nie używam topu wykańczającego.  Buteleczka lakieru o pojemności 10 ml kosztuje około 20 złotych, do nabycia tylko w sieci.









37 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba zarówno kolor jak i efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny przyjemny kolor od BarryM:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny kolor, muszę w końcu wypróbować te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No śliczny, lubię takie odcienie i lubię maty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękny!
    Baaardzo mi się podoba :)
    Mimo, że za wykończeniem matowym nie przepadam, to jestem pewna, że ten kolor nosiłabym z ogromną przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym bardziej by Ci się spodobał, albowiem nie jest to mat absolutny tylko taki półmat :)

      Usuń
  6. szalenie podobają mi się te matowe lakiery, ale, niestety, nie mam do nich dostępu, dlatego zaopatrzyłam się w matowy top i jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dostępność niestety póki co tylko internetowa :)

      Usuń
  7. przepiękny kolor

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba i przydałby mi się taki kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za matami, ale ten wyglada swietnie

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy kolorek, nie widziałam podobnego do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, kolor w takim wykończeniu jest dość rzadko spotykany:)

      Usuń
  11. Pięknie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, zerkam se co chwilę na niego , bardzo mi się widzi:)

      Usuń
  12. mat identyko jak te z inglota, z tymże że mają gorszy wynik jeśli chodzi o trwałość ;)
    siorbię namiętnie herbatę ze świeżymi listkami mięty, limonką i imbirem :] mjami zdrówko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no te Inglotowe są prawie identyko, aczkolwiek te co ja mam sprzed kilku lat, bardziej się błyszczą niż ten tutaj gagatek:) mjami pycha herbatka:)

      Usuń
  13. Bardzo, bardzo fajny odcień przyznaję! Ale nie jestem fanką kupowania "zmatowionych" kolorów. Wolę jeden top coat o tych właściwościach do wszystkiego :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że topem osiągniesz jednak inny efekt, prawdziwie matowy, ten jest subtelniejszy :)

      Usuń
  14. Piekny okaz :) o ksawerym mi nawet nie wspominaj - nie mam pradu juz prawie trzecia dobe :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie prąd był, woda była, wszystko było ale u rodziców i brata niet :)

      Usuń
  15. Boski! Kolor oraz wykończenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ach barry coś taki blady ;) nie no ja to lubię błysk hehe

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny kolor! Szkoda, że u nas nie ma tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest, tylko w netku, wystarczy klik klik zrobić i może być u Ciebie :)

      Usuń
  18. Podoba mi się, ale Vanilli nie przebił :P

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW, ale on pięknie u Ciebie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.