wtorek, 5 maja 2015

ekoAmpułka 4/Pat&Rub

Zgodnie z obietnicą daną w poprzednim wpisie przychodzę do Was w dniu dzisiejszym z moimi odczuciami na temat ekoAmpułki z numerkiem cztery, czyli przeznaczonej dla cery trądzikowej. Moje dotychczasowe relacje z kosmetykami, które swoim nazwiskiem sygnuje Kinga Rusin mogłabym określić krótko- uwielbiam je! Pewne doświadczenie z kosmetykami naturalnymi mam, z całą odpowiedzialnością mówię więc, że są to jedne z najlepszych kosmetyków jakie przyszło mi używać. Jak przebiegło spotkanie z ekoAmpułką? Czy pozostanę z nim na dłużej? o tym wszystkim do poczytania poniżej.



Serum, którego poszczególne składniki znalazły się nie przypadkowo, wszystkie oczywiście posiadają certyfikat naturalności ma działać łagodząco, seboregulująco a także bakteriostatycznie na cerę trądzikową. Mamy tu więc składniki znane i stosowane w kosmetykach dla problematycznych cer takie jak: łopian, olej nyaplung, bioferment z rzepaku pszenicy czy olej tamanu. Reasumując,działanie ich działanie polega na regulowaniu sebum, oczyszczaniu, regeneracji i przeciwdziałaniu infekcjom skóry. Nie zapomniano także o dodaniu do produktu składników nawilżających,  kojących i antyoksydacyjnych takich jak woda różana, kwas hialuronowy czy naturalna witamina E. 


Dizajn serum określiłabym jako schludny i prosty. Mamy tu szklaną buteleczkę z pipetką, z którą jest problem, szczególnie gdy serum ma się ku końcowi, albowiem nijak nie można nią wydobyć produktu. Także ten element produktu do poprawy się nadaje!Serum ma kontorowersyjny zapach, większość dopatruje się w nim zapachu olejku tamanu, czyli tego podobnego do przyprawy Maggi, czy tylko ja zatem czuję tu drożdże?
Czas przejść do meritum, czyli działania. Jeżeli wydaje Wam się, że wydacie prawie sto czterdzieści złotych na flaszeczkę tego naturalnego serum i pozbędzięcie się syfów, zaskórników czy innych niedoskonałości na zawsze- lepiej darujcie sobie zakup, nawet ten promocyjny, albowiem ten produkt nie zastąpi Wam wizyty u dermatologa i odpowiedniego leczenia. Jeżeli natomiast szukacie lekkiego, dobrze i szybko wchłaniającego się serum, które świetnie nadaje się pod makijaż, to będziecie zadowolone. Dobrze wiem, jak ciężko dobrać serum dla szybko przetłuszczającej się cery, Ekoampułka zaaplikowana rano daje mi komfort na większość dnia. obecność kwasu hialuronowego sprawia, że serum ma lekko żelową konsystencję, naprawdę niewiele go potrzeba do jednorazowej aplikacji. Buzia staje się napięta i gładka, gotowa na przyjęcie makijażu. W dłuższej perspektywie czasu  nabiera blasku a i niedoskonałości jakby mniej. Najlepsze rezultaty widzę, gdy aplikuję serum na lekko zwilżoną tonikiem buzię, czuję, że jest ona lepiej nawilżona. Samo w sobie w tej materii jest jak dla mnie za słabe.
Ekoampułka będzie świetnym rozwiązaniem dla osób, które poszukują kosmetyku, który wspomoże walkę z trądzikiem czy też niedoskonałościami lub też chcących podtrzymać efekt poprawy skóry po jego leczeniu. Moja cera ( odpukać!) uległa poprawie, serum więc ze sporadycznymi niedoskonałościami dobrze sobie radzi a dodatkowo przedłuża trwałość makijażu. To lubię! 
Serum oczywiście kupiłam w cenie promocyjnej 111, 25 złotych. 



Skład:

20 komentarzy:

  1. No ładnie u mnie też pat&rub ale w werski diy:) mam chec sobie kupic wersje 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, widziałam, jesteś niesamowita w kręceniu. Ja ze swoimi zdolnościami pozostanę przy gotowcach:)

      Usuń
  2. Też mnie kusi to serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mój wpis pokusi się do zakupu:)

      Usuń
  3. myślę, że serum idealne dla mnie, bardzo chcę go spróbować, zapisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele razy myślałam już o zakupie tego serum. Poczekam na jakąś dużą zniżkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat na ekomapułki promocje są rzadziej, ale są jak widać na moim przykładzie:)

      Usuń
  5. Miałam serum nr 1, adekwatne do mojego typu cery i też byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na jedyneczkę też chyba skuszę, będę stosować na noc:)

      Usuń
  6. Za taką cenę chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. promocje na Pat&Rub są super, czasami zdarzają się obniżki nawet o 50% :)

      Usuń
  7. Miałam je kiedyś i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam próbkę do zamówienia, więc nie powiem nic o działaniu. Jeszcze ten kolor jestem w stanie przeboleć, bo to przecież naturalny kosmetyk i ma swoje prawa, ale zapach bardzo niefajny:( Chyba nie skusiłabym się na pełnowymiarowe opakowanie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, super, że trafiłam na recenzję bo akurat poszukuję ostatnio jakiegoś nowego serum i zastanawiałam się nad tą ekoampułką :) A cerę mam niestety przetłuszczającą się, więc może się w końcu skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo super, ze zadowolona jestes <3 swietna sprawa :******

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja uwielbiam kosmetyki tej marki, choć serum jeszcze nie miałam. Teraz chętnie się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi bardzo fajnie, mam cerę mieszaną skłonną do niedoskonałości więc powinno mi pasować ;) Ale cena dość wysoka.. może kiedyś ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.