piątek, 19 października 2018

Vitamin C Collagen Boost. Krem z witaminą C i olejkiem tamanu, idealny dla problematycznych cer. Mayka Skincare.




Po rewelacyjnym truskawkowym serum klik oraz olejku z retinolem z przeznaczeniem dla problematycznych cer klik, przyszła pora aby powiedzieć kilka słów o kolejnym produkcie Mayka Skincare, jaki posiadam/posiadałam (niestety słoiczek zobaczył już dno buuu). 
W skrócie Mayka Skinare to natura, natura, ręczna robota małymi partiami, same wysoce efektywne składniki, szczerość, pasja i zaangażowanie. To lubię! I z przyjemnością pobiegnę na zakupy nowego produktu, czyli olejku do demakiajżu.
W ofercie marki do wyboru mamy dwa rodzaje kremów, dostosowane do różnyh potrzeb cery. Mam obydwa i to właśnie recenzowany dziś Vitamin  C Collagen Boost zdecydowanie lepiej służy mojej problematycznej, zbliżającej się ku czterdziestce cerze. Moje przemyślenia na początek są takie iż starsznie trudno jest znaleźć jeden produkt, który spełniał by się na kilku płaszczyznach. Mam tu na myśli przeciwdziałanie oznakom starzenia (pobudzanie produkcji kalogenu), niwelowanie i balansowanie problemów problematycznych cer ( zaskórnki, rozszerzone pory i cały ten bałagan wynikający z trądziku hormonalnego), rozświetlenie i regenerację. W kremie Mayka udało się zebrać do "kupy" i połączyć w całość składniki, które pomagają niwelować wymienione wyżej porblemy. Nieźle co?
Do rzeczy. Wszystkie kremy marki w swoim składzie nie zawierają wody, a organiczne wody kwiatowe. Nie tylko podkręcają one działanie , ale i podnoszą walory terapeutyczne produktu swoim naturalnym zapachem. Bazą te wersji kremu jest odświeżająca i poprawiająca krążenie woda pomarańczowa. Pierwsze skrzypce gra tu nowa, stabilna forma witaminy C (Sodium Ascorbyl Phosphate), wykazująca silne działanie antyoksydacyjne, przeciwstarzeniowe. Witamina C zmniejsza przebrawienia  teraz po lecie szczczególnie widoczne), rozświetla i dodaje cerze blasku. Całkowicie naturalny pozyskiwany z nasion łubinu białego składnik, stymuluje syntezę kolagenu ( jego produkcja maleje z wiekiem), uelastycznia i ujędrnia. 
Kompozycja czeterech zimnotłoczonych olei: tamanu, z nasion malin, róży i granatu odpowiada za przywrócenie balansu cerom trądzikowym. Przypomnę, że olej tamanu to przykład składnika, którego wspaniałe działanie antybakteryjne, przeciwzapalne, intensywnie regenerujące poparte zostało licznymi badaniami.
Ten przeznaczony do stosowania na dzień i na noc produkt, ma kremowo-śmietankową, niezbitą konsystencję. Dominuje w nim eneregtyzujący zapach słodkiej pomarańczy, aczkolwiek da się wyczuć charakterystyczną nutę typową dla olejku tamanu ( kostka rosołowa? :D).
Nakładałam go oczywiście jako ostatni krok w pielęgnacji, głównie rano. Aplikowany w niewielkiej ilości dosyć szybko się wchłania, nie jest tłusty, nie zostawia powłoki, cera po nim nie jest lepiąca. Regularnie stosowany zmiękcza, nawilża, chroni przed utratą wilgoci, działa delikatnie antybakteryjnie, ogranicza wydzielanie sebum. Cera jest gładka, rozświetlona i wypoczęta, tzw. glow :). 
Polecam ten krem wszystkim typom cery, a w szczególności mieszanym, tłustym i problematycznym. Z doświadczenia wiem jak trudno znaleźć produkty, które nie pogorszyły by jej problemów. ( 30ml/17 funtów sklep. Wysyłka do Polski, nie za miliony monet).

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. U mnie podobnie, przy herbatce nadrabiam blogowe zaległości :)

      Usuń
  2. Brzmi super, a ja właśnie szukam świetnego kremu na dzień dla mojej tłustej strefy T i całej reszty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że strefa T i cała reszta byłaby zadowolona z tego kremu. Z serum truskawkowym według mnie, duet idealny :)

      Usuń
  3. chyba odpowiedni dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. recenzja całkiem zachęcająca, może i u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow fajne te foto zrobiłas:) chyba z samego rana

    OdpowiedzUsuń
  6. boję się trochę kremów z wit. C, bo mnie wysypuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jedyny krem po którym mnie nie wysypało po pierwszym użyciu! Z całego serca polecam.

      Usuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.