piątek, 17 lipca 2020

Najlepszy rypacz. Wake it Up/Anwen.






Szampon to podstawa włosowej pielęgnacji. To tak jak z twarzą,  prawidłowe oczyszczanie powino stanowić początek wszystkiego.  Ten niezwykle ważny krok przyczyni się do lepszej wchłanialności produktów, jakie nałożymy po nim.
Kocham kosmetyki Anwen. Za świetne delikatne szampony, po których mam długo świeżą skórę głowy, za odżywki i maski dostosowane do porowatości włosów. Dzięki temu nawet laik bez problemu wybierze produkty dla siebie, zgodnie z równowagą PEH.

Dzisiaj o szamponie, który kupiłam tuż po jego premierze. No cóż kawa zawsze mnie kupi (i schabowy :D).  Wake it Up  to druga propozycja szamponu peelingującego w ofercie marki. Pierwszy Mint it Up, zawiera w sobie drobinki, ten jest enzymatyczny.  Użyty w nim mocznik, który w stężeniu powyżej 10% wykazuje działanie złuszczające, dokładnie  oczyszcza skórę głowy z nadmiaru sebum, środków stylizujących itp. Dodatkowo mamy w nim jeszcze SLS, jak oczyszczać to dokładnie. Oczywiście nie codziennie, raz w tygodniu będzie wystarczająco. Ja czasami peeling głowy robię dwa razy w tygodniu, bo mam bardzo przetłuszczającą się skórę głowy i stosuję środki stylizujące. 
Anwen nie zapomina, że tak jak w życiu tak i w szamponie potrzebna jest równowaga .Tak więc w  Wake it Up prócz składników odpowiedzialnych za złuszczanie i oczyszczanie znajdziemy działającą nawilżająco i regulująco na produkcję sebum pochodną lukrecji. Kofeina zaś poprawia ukrwienie skóry głowy, stymuluje wzrost włosów a ekstrakt z zielonej kawy wykazuje działanie antyoksydacyjne.

Szampon pachnie kawą. Może nie jest to zapach świeżo palonej kawy prosto z małej palarni, jaką piję na codzień ale jest ok. Tak jak mówiłam mój nos jest łasy na tego typu zapachy. 

Jeśli chodzi o wrażenia wizualne, to nie mam zastrzeżeń. Bardzo podoba mi się cała stylistyka produktów Anwen. Opakowanie z pompką, więc wszystko jak należy.

Szampon dobrze się pieni. Do jednorazowej aplikacji wystarczy naprawdę odrobina produktu. Należy go wmasować w skórę głowy, zostawić na parę chwil a następnie spłukać wodą. Dalszą pielęgnację dostosowujemy już do potrzeb włosów. Ja po takim mocnym oczyszczaniu uwielbiam nałożyć odżywkę lub maskę proteinową. Moja ulubiona to Zielona Herbata od  Anwen lub maska jajeczna Babuszka Agafia.
Sam szampon świetnie oczyszcza, odświeża skórę głowy. Włosy są odbite od nasady, zyskują więc na objętości. To rypacz idealny.  Myję włowy codziennie delikatnymi szamponami. Raz na jakiś czas potrzebuję mocniejszego oczyszczania inaczej włosy są smętne, bez życia, objętości.
Jestem zachwycona tym szamponem, napewno zagości na stałe w mojej kosmetyczce. Kupiłam na ekosmetyki. Do niedzieli macie promocję na wszystkie produkty Anwen -20%. 




28 komentarzy:

  1. Ten szampon to zdecydowanie coś dla mnie. Z pewnością polubiłby się z moimi włosami

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja o kosmetykach marki Anwen słyszałam tyle dobrego, ze zdecydowałam się już na ich zakup po wykończeniu swoich aktualnych produktów. Podobno są naprawdę świetne. Przede wszystkim odżywki i maski emolientowe, one prawdopodobnie działają cuda! Wypróbuję może też polecany szampon, bo właściwie na niego nie mam pomysłu. Fajnie, że znalazłam ten wpis, na pewno pomoże! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Po Twoim artykule kupiłam ten szampon i nigdy lepszego nie używałam. Dziękuje!

    OdpowiedzUsuń

  4. I loved the product, I didn't know it and it looks very good, I hope to find it in Brazil. I loved your blog, which I'm already following. Happy new year and much success. https://beperes.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam od nich szampon w piance ale ten kawowy bedzie następny w kolejce bo ciekawi mnie czy będę miała wrażenie rzeczywiście oczyszczonej skóry bo mam problem z przetłuszczaniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wpis. Bardzo pomocna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbowałam i w 100% polecam :D Super kosmetyki w przystępnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Godny polecenia szczególnie wtedy kiedy włosy się zbyt mocno przetłuszczają. U mnie pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo informacji, które warto znać i zapamiętać

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkt wygląda naprawdę ciekawie. Pewnie znajdę go w której drogerii w Warszawie i wypróbuję osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Адреса для авторизации на портал HydraЮнион без конца пополняются. Широкий список товаров ссылка на гидру попросту поражает воображение. С целью верификации на площадке UnionГИДРА можно использовать зеркало основной страницы ГидраUnion. Пользователям сайта доступны тысячи реализаторов с какими угодно продуктами. Выполняйте только лишь защищенные варианты оплаты продуктов.

    OdpowiedzUsuń
  12. zainteresował mnie ten blog !

    OdpowiedzUsuń
  13. Реализуйте незабываемый внешний вид благодаря покраске дисков http://milliyyet.org/index.php?subaction=userinfo&user=elexy. Многие владельцы автомобиля создают своими руками рестайлинг транспорта, но некоторые процессы лучше отдавать профессионалам. Некоторые машины различаются не лишь производительностью, но и дизайном большинства конструктивных элементов.

    OdpowiedzUsuń
  14. Переведя деньги заказчику предоставят координаты о районе, где требуется взять оформленный продукт. Для первого раза придется отыскать надлежащий товар в любом из магазинов Hydra. По ссылке http://t74701f4.bget.ru/users/yfufyvibu указан каталог наиболее проверенных продавцов маркета.

    OdpowiedzUsuń
  15. Все обмены валют на сайте KursoFF прошли обязательную проверку. Площадка оценки обменников Kurs oFF рекомендует своим пользователям множество надежных компаний. Пункты обмена электронной валюты обязательно владеют лицензией. Используйте проект http://fddxqv.vidown.cn/bbs/home.php?mod=space&uid=392930 и увидите все плюсы быстрой операции обмена.

    OdpowiedzUsuń
  16. В целях идентификации на площадке Хидра допускается применять дополнительную ссылку основной страницы Hidra. Посетителям сайта представлены тысячи дилеров с разнообразными товарами. Используйте только безопасные виды покупки вещей. Громадный перечень продуктов https://www.newbornya.com/home.php?mod=space&uid=846985&do=profile действительно поражает воображение. Страницы для входа на сайт UnionГИДРА круглосуточно пополняются.

    OdpowiedzUsuń
  17. Высококвалифицированные специалисты предприятия оперативно могут выбрать требуемое оборудование по выработке пара. Подбирая оборудование http://dolgopa.org/profile/uperukapy/ заказчикам предоставляется консультация специалистов завода «РЭП» города Барнаул. По просьбе клиента возможно незначительно скорректировать величину проектного генератора пара, с учётом технических требований.

    OdpowiedzUsuń
  18. Для помощи путешественникам на вокзале находится справочная служба расписание автобусов Самара Марьевка, где путешественнику быстро дадут ответ на какой угодно вопрос. Автостанция Краснодара отвечает современным потребностям перевозок пассажиров. В новой автовокзала клиенты найдут кассу, кафе, холл ожидания, медпункт и камеру хранения личных вещей.

    OdpowiedzUsuń
  19. Электронные кошельки, в основном, считаются безликим вариантом проплаты вещей в сети. Регистрируя электронный кошелек можно получить стандартный статус без передачи документов. Целесообразно учитывать, что при транзакции денежных средств с электронного кошелька, продавец маркетплейса гидра сайт hydra9webe xyz не будет просмотреть личную информацию клиента.

    OdpowiedzUsuń
  20. Анонимный вход на сайт Hydra

    OdpowiedzUsuń
  21. Без наличия телефона в нынешнее время очень трудно построить бизнес. С целью работы с потребителями вам так или иначе нужна как поставить переадресацию. Не тратьте дополнительные деньги на подключение обычного телефона – подключи вирутальный номер! Покупатели постоянно позвонят по прописанным номерам связи и совершают заказы, но и корректируют материалы по покупке.

    OdpowiedzUsuń
  22. В сети найдется огромнейшее число увеселительных проектов. Также hydra зеркало сегодня – первый из преимущественно народных сайтов, предлагающий собственным пользователям громадный решение для проведения досуга. Современные игры и личные беседы среди пользователей способствует устанавливать сообщества соратников по конкретным сферам.

    OdpowiedzUsuń
  23. Возможно ли надежно подготовить анонимную в мировой паутине гидра 2021

    OdpowiedzUsuń
  24. Безопасные покупки товаров hydraruzxpnew4af hydra – как работать с порталом HydraRU в инете?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.