czwartek, 29 sierpnia 2013

Essie. Blanc.

Pomimo zachwytu bielą na paznokciach dość długo zwlekałam z zakupem tego koloru. Nie byłam przekonana do tego jak ten kolor będzie współgrał z moimi paznokciami. Ostatni raz biel moje paznokcie widziały gdzieś w okolicach liceum. Miałam także mały dylemat po którą markę sięgnąć, albowiem większość firm lakierowych podchwyciła "biały trend" i ma w swych szeregach taki kolor.Ciężko jednak trafić z odpowiednią konsystencją czy kryciem a wreszcie trwałością. Stanęło na szafie Essie. Kolor Blanc okazał się idealnym jak dla mnie odcieniem czystej bieli. Wspaniała konsystencja, szeroki pędzelek równomiernie i szybko pokrywa płytkę. Od biedy kiedy czas nagli możemy sobie pozwolić na jedną warstwę lakieru, należy tylko pamiętać o nałożeniu bazy. Ja z przyzwyczajenia kładę dwie warstwy na odżywkę Delia. Całość pokrywam topem Sally Hansen ( Anti-Chip Topa Coat). Kolor ten posłuży mi z całą pewnością także do frencza. Czuję, że dokonałam dobrego wyboru. Lakier nabyłam w Hebe  za 31,99 zł. 











54 komentarze:

  1. Piękny! Ja szukam właśnie dobrego białego lakieru, bo żaden, który mam mi nie odpowiada! Ten wygląda cudownie! Dziękuję. Notka w idealnym czasie : DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się jeszcze nad jakimś Inglotem,ale ostatecznie wybrałam ten. jest cudny, powinieneś być zadowolony:)

      Usuń
    2. Mam tego białego Inglota, ale nie jest jakiś szczególnie warty uwagi :pp

      Usuń
    3. czyli dobrze, że najpierw mam Hebe a potem Inglota :D

      Usuń
  2. Ostatnio cały czas u mnie gości na pazurach,uwielbiam go:)

    OdpowiedzUsuń
  3. takiego szukam :) ale jak ostatnio byłam w SP to zrezygnowalam, jak zobaczylam rozwarstwiony... kto wie ile on tam stoi ;O

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. na lekko opalonych dłoniach świetnie się prezentuje:)

      Usuń
    2. teraz kontempluje w jakim stopniu mam opalone dłonie ;)

      Usuń
    3. ha:D na pewno masz opalone w końcu lato. Moje chyba już trochę zbladły tak mi się zdaje,ale biel im pasuje:)

      Usuń
    4. ja mało na słońcu bywam, jak wampirek ;)

      Usuń
  5. ja raczej jak kupuję biel, to wybieram tą tanią, bo raczej rzadko używam tego koloru ;) ale ta biel ma świetne krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak zareklamowałaś ten lakier, że sama zapragnęłam go mieć :P
    Dotąd jakoś czysta biel do mnie nie przemawiała, dlatego raczyłam się Fiji, który w ten trend wpisuje się, moim zdaniem, całkiem nieźle. Ale może jednak spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już widzę jak pięknie będzie się prezentował na Twych paznokciach:* Fiji to mój kolejny cel zakupowy:)

      Usuń
  7. Ślicznie wygląda :) faktycznie ciężko trafić na dobrej jakości biel.
    Bardzo mi się podoba kształt Twojej płytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki,kształt mi się podoba,ale mam bardzo słabe paznokcie i to doprowadza mnie do rozpaczy często:)

      Usuń
  8. Przepiękny! Ten kolor często sprawia problemy, podobnie jak pastelki czy żółte odcienie. Dobrze wiedzieć, że Essie ma w swoich szeregach przyjemną w obsłudze biel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda,pamiętam że miałam zawsze problem z tym kolorem. Essie to bajka:)

      Usuń
  9. śliczny! nigdy nie uzywalam bialego lakieru, a teraz nabralam ochoty hihi

    OdpowiedzUsuń
  10. Do opalonych dłoni,wrecz idealny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się,że najlepiej prezentuje się właśnie na opalonych dłoniach:)

      Usuń
  11. jak pięknie kryje! Prędzej czy później... na bank go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest w stałej ofercie, więc jak go zechcesz na pewno będzie w szafach essie:)

      Usuń
  12. piekny!uwielbiam biel na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny! idealnie nadawałby się jako baza do water marble:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie noszę bieli na paznokciach, ale u Ciebie wygląda tak ładnie, że zaczęłam się zastanawiać czy słusznie mam takie podejście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam pewne obawy co do efektu, dawno nie malowałam paznokci na biało,ale jestem zachwycona:0

      Usuń
  15. A jednak się zdecydowałaś na białaska :) Jest super. Niech Tobie służy dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no już ostatni moment na taki zakup, lato się kończy. mam nadzieję jednak się nim troszkę jeszcze nacieszyć:)

      Usuń
    2. pierwsza połowa września ma być piękna, także będziemy mogły malować białym jeszcze jakiś czas :)

      Usuń
    3. obyś miała rację,taka szkoda ze lato odchodzi:)

      Usuń
  16. ja od bardzo dawna szukam bieli chciałam miyo biały z domieszką żółci ale nigdzie nie mogę znaleźć a essie to już czysta biel ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio coraz bardziej przekonuję się do białych lakierów.Naprawdę fajnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie się prezentuje na Twoich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszyscy teraz noszą biel na paznokciach i mi się też przez to tej bieli zachciewa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też kupiłm poniekąd przez opinie innych:)

      Usuń
  20. Uwielbiam białe paznokcie.W trakcie wakacji bardzo często nosiłam się w bieli:) Tutaj widzę że biek jest śliczna czysta:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bosko wygląda!
    Mam go na liście od dawna, muszę w końcu kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jedna warstwa wystarczy o kurde:0 chcę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba po prostu trochę więcej nabrać na pędzelek lakieru:)

      Usuń
  23. ile sie trzyma i czy robi smugi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie smuży i nie bąbluje. U mnie generalnie Essie nie trzymają się długo, poza tym ja pracuję dużo w domu więc żadne lakiery nie wytrzymają długo. Z topem tak dwa do trzech dni góra.

      Usuń
  24. aż razi po oczach! uwielbiam białe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Od niedawna baaardzo podobają mi się białe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. idealna biel! mam taką z Douglasa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.