poniedziałek, 16 czerwca 2014

Models Own/ Flip Flop....

...czyli najpiękniejsza  zieleń jaką przyszło mi widzieć/oglądać/nosić na paznokciach. Oglądając pierwsze zapowiedzi letniej kolekcji neonów Models Own opatrzonej nazwą Polish For Tans wiedziałam, że to właśnie ten kolor złapię jako pierwszy. Pozostało mi tylko czekać na dostawę na Maani.pl. O fakcie tym poinformował mnie stosowny mail ze strony sklepu, nic tylko zamawiać, płacić i czekać na Doręczyciela z przesyłką. Ta jak zwykle przyszła błyskawicznie, mam więc co chciałam. A mam prócz wspaniałego, letniego koloru także i wykończenie, które ubóstwiam na paznokciach, czyli prawie że matowe, satynowe. Oczywiście nie muszę pisać i przypominać iż wykończenie takie wymaga ogromnej precyzji przy aplikacji, tutaj widoczne będzie każde niedociągnięcie czy zły ruch pędzelka. Można nałożyć top, który wyrówna całość, ja jednak jestem wielką fanką takiego wykończenia jak go Models Own wymyślił. Jak na neony lakier dość dobrze kryje, już dwie warstwy przynoszą pożądany, wyrazisty efekt. Absolutnie nie trzeba się posiłkować białą bazą jak w przypadku wielu innych neonowych propozycji.
Całość mimo, że wygląda dość odważnie jak na moje gusta bardzo mi się podoba. Oczywiście nie paraduję w takim kolorze codziennie, mam na niego ochotę szczególnie w upalną, słoneczną pogodę. Plaża, piasek, drink i wakacje potrzebne od zaraz!. Ech, rozmarzyłam się w tym roku ze względu na mój stan ani plaży, ani parasolki ani tym bardziej drinka raczej nie uświadczę :).











Pojemność: 14ml.
Dostępność. Maani.pl i inne miejsca oferujące lakiery marki.
Cena: 25zł.

45 komentarzy:

  1. Kanarki Ci paznokcie obsiadły, mówisz :D ;)) Śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny! Zależy jak spojrzę, bo czasem wydaje mi się żółty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee, on zielony, może mój aparat go źle ujął :)

      Usuń
  3. Odcień faktycznie jest niesamowity, mnie kuszą Beach Bag i Shades :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudowne są, na pewno każdy z nich pięknie podkreśli letnią opaleniznę :)

      Usuń
  4. długo nie czekałaś z pokazaniem :D bardzo go lubię i świetnie u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś naszła mnie wena, dźwignęłam więc siebie i swój brzuch i zrobiłam fotki :)

      Usuń
  5. Woow!! To dopiero jest neon ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kolor! :) Ja niestety za takimi odcieniami nie przepadam, ale robią wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatni raz taki miałam chyba w czasach liceum:)

      Usuń
  7. Nie moja bajka. Kojarzy mi się ze strojem drogowego robotnika :D aczkolwiek jego intensywność i fakt jak podkreśla opaleniznę jest na plus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam bluzę do biegania w takim kolorze, widać mnie z kilometra w takim kolorze :)

      Usuń
  8. Bardzo wyjątkowy odcień, ale u siebie go raczej nie widzę. Ja jestem fanką błyszczącego wykończenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, energetyczny neon :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcześniej blogerka a dziś videoblogerka :) Mój nowy kanał - https://www.youtube.com/user/CatherinessTV


    OdpowiedzUsuń
  11. Neon w macie pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym matem to mnie zaskoczył, wcześniej nie wyczaiłam, że on ma takie wykończenie:)

      Usuń
  12. zamierzam go nabyć bo fajny jest skubany :]
    idealny na lato, drink w łapie z palemka i relax :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo idealne połączenie mmm drink mmmm jak to smakuje? już zapomniałam :D chyba widziałam promo na Maani na te lakiery:)

      Usuń
  13. Ależ żarówa! Ładnie to u Ciebie wygląda :) Ja się w takich kolorach nie czuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na lato lubię takie, szkoda że w tym roku z opalenizną u mnie kiepsko,wyglądałby jeszcze piękniej:)

      Usuń
  14. Co ja Ci mogę napisać- ma moc skubany:) I patrzę na te Twoje fotki i coraz bardziej zaczyna mi się podobać te jego oryginalne (satynowe) wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale żarówa ;) ja tam wolę moje zielone jabłuszko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lato się zbliża i wakacje, więc zaszalałam:)

      Usuń
  16. I to jest neonek a nie jakies biale bazy i 3 warstwy ;)
    Cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno nie nakładałam neonów więc za pierwszym razem spróbowałam z białą bazą, wyglądało to tragicznie a trzymało się jeszcze gorzej no i ta baza nie podkręciła efektu wcale :)

      Usuń
  17. A ja kręcę nosem ...
    Nie mogę przekonać się do neonów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem mam ochotę na odrobinę szaleństwa i rozumiem doskonale, że nie każdemu takie wyraziste kolory mogą się podobać:)

      Usuń
  18. Wow, daje po oczach :) ale nie powiem ładny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  19. no i to się nazywa prawdziwy neon :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moc kosmiczna :D Kolor niby nie dla mnie, ale im dłużej mu się przyglądam, tym bardziej mi się podoba, a w macie totalnym (patrz: u unappreciated) przyciąga mnie jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny kolor, prawdziwie letni. Zachęca do kupienia.
    Zdrówka i dobrego samopoczucia życzę bo jako mama Smyka urodzonego 30.08 wiem, że miesiące letnie są dla przyszłych mamuś nie lada wyzwaniem.

    OdpowiedzUsuń
  22. aaaaaa... cudowny ebay przybywam hehe :))
    u mnie już ostatni dzień urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny neon :) Ta seria w ogóle robi wrażenie, wszystkie kolory biją po oczach ;) Muszę sobie w końcu jakiś sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda genialnie, bardzo mi się podoba ten produkt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.