poniedziałek, 7 maja 2012

Kryolan,Cake Eye Liner, eyeliner w kamieniu

Zapewne sporo z Was kojarzy markę Kryolan, wiodącą na świecie profesjonalną markę oferującą wysokiej jakości produkty charakteryzatorskie, kolorowe i pielęgnacyjne. Ja poznałam i polubiłam markę ogromnie dzięki najlepszemu pudrowi matującemu jaki miałam okazję testować (Anti Shine Powder). Mam jeszcze niezawodny zestaw korektorów(Dermacolor Wheel Rainbow Circl ) oraz eyeliner w kamieniu, o którym będzie mowa w dzisiejszym poście.
Kompaktowy eyeliner w kamieniu do nakładania na mokro. Wykonana nim kreska długo utrzymuje się na powiece, kolor jest intensywny, jednolity, bez prześwitów. Dzięki swojej odpowiednio miękkiej konsystencji pozwala obrysować oko kreskami o różnej długości i grubości.



Produkt o pojemności 3,5 grama otrzymujemy w małym, poręcznym opakowaniu. Konieczne jest dokupienie do niego pędzelka, ja mam skośny z Inglota ( symbol 31T). Zapewniam Was, że taka pojemność wystarczy wam na wieki. Jedyne co jeszcze potrzebujemy do jego użycia to dostęp do wody, może też być termalna np. w podróży gdzieś. Produkt nie uczula. Trochę obawiałam się tej formy aplikacji, bo przyzwyczajona jestem do tradycyjnych eyelinerów w wersji płynnej z pędzelkami.Ale nawet taka gapa jak ja daje radę :) . Dla tak głębokiej i intensywnej czerni na prawdę warto.Kreska nie odbija się na powiece, a kolor pozostaje intensywny cały dzień. Zaznaczam, że nie używam żadnej bazy a na moich powiekach z reguły cienie nie trzymają się w ogóle.Intensywność czerni możemy stopniować za pomocą dodawania większej lub mniejszej ilości wody.Podoba mi się również to,że w sytuacji gdyby nie udała nam się kreska można go łatwo poprawić bez wielkich czarnych smug na powiekach.Po różnych przygodach z eyelinerami, które nie były czarne, lub szybko się osypywały cieszę się,że trafiłam na Kryolan, pozostanie ze mną na bardzo długo.



Nie będę się przechwalać, bo robienie kresek nie zawsze mi wychodzi, ale chcę Wam zaprezentować eyeliner na powiece


Cena:około 28zł 


27 komentarzy:

  1. Miałam go kiedyś i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lepiej by było widać gdybyś zamknęła oko za to na ręce widać że jest bardzo fajny :) myślałam nad takim ale na razie musze się podszkolić w robieniu kresek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za radę, rzeczywiście mogloby być lepiej:)

      Usuń
  3. Ciekawy produkt! Ja właśnie też wrzuciłam posta o eyelinerach hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę ,że daje bardzo ładny efekt ;) Ja jeszcze nie miałam ale z chęcią wypróbuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam nigdy kosmetyków tej marki, ale dużo słyszałam o ich świetnej jakości. :) głęboka czerń, bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, głęboka czerń! Nie używałam nigdy tej firmy,ale słyszałam o niej wiele dobrego :) Ogólnie bardzo ciekawy kosmetyk!

    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mocna, wyrazista czerń i doskonałe krycie *_* już go kocham xD

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy go nie używałam a widzę, że warty zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie miałam eyeliner w kamieniu, ale jesteś kolejną osobą, która jest z niego zadowolona, także chyba się skuszę i wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nigdy kosmetyków tej firmy. Ale może się kiedyś skuszę na te korektory. Zrobiłabyś o nich recenzję ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi nigdy nie wychodzi robienie kresek. Za bardzo ręce mi się trzęsą.

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się bardzo podoba ! : )

    OdpowiedzUsuń
  13. o faktycznie bardzo ładne kreski robi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To dla mnie nowość :)))) ale chętnie bym kiedyś wypróbowała :) ile kosztuje to cacko?:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy produkt. Gdybyś jeszcze mogła dopisać jaka cena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam dziewczyny, zapomniałam dodać cenę, post edytowany :) kupić go można za okolo 28żł

      Usuń
  17. Ja nie umiem robić kresek ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz ładne brwi,a ja takie wyskubane nic:-(
    Czekam na recenzję korektorów z niecierpliwością:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już trochę wymagają korekty :)korektory będą wkrótce :)

      Usuń
  19. Pierwszy raz widze tę marke u ciebie no jestem pięknie do tyłu z inforacjami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.