sobota, 22 grudnia 2012

Essie.Leading Lady

Wrrr kolejki wszędzie kolejki wrrr istne wariactwo, szaleństwo. Zabrakło mi cukru wrr stałam pół godziny w kolejce. A tymczasem okna umyłam, podłogi umyłam, zgarnęłam Jasiowe klocki w jedno miejsce. Do jutra może będzie ład, potem wszystko wróci do normy, znaczy się będę wpadać lub potykać się na różne gadżety czterolatka. Na świąteczny czas zmalowałam paznokcie lakierem z zimowej kolekcji  2012( (KLIK) . Głęboka czerwień, prawie czarna to baza a w niej zatopione drobinki. Kolor  widzi mi się na ten czas.Dwie warstwy dobrze pokryły płytkę i błyskawicznie wyschły. Jestem więc na TAK dla tego efektu. 










28 komentarzy:

  1. Ja również jestem bardzo na tak! Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm,truskawkowa galaretka:) Śliczny lakier!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z punktów mojej wishlisty... uwielbiam ♥
    wygląda u Ciebie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może Mikołaj wysłucha twych próśb i Ci go przyniesie :)

      Usuń
  4. Lakier ładny, ale bardziej podobają mi się choinki na tle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny odcień, ale wolałabym go bez drobinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny lakier, elegancki, w sam raz na Swieta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładny kształt paznokci. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba na czarnej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog :D

    OBSERWUJEMY ?

    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. przesliczny odcien :) moja kochana czerwien :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.