sobota, 26 października 2013

Eveline Colour Show.

Buteleczka skrywa w sobie dziesięć mililitrów emalii z numerkiem 676 o niezwykle przyjemnej nie za gęstej nie za rzadkiej konsystencji. Idealnie rozprowadza się na płytce pokrytej uprzednio bazą ( u mnie obecnie jest to Bell Bio2 3in1 Waterproof ) dając gładką i idealnie ślącą powierzchnię, która w dodatku trzyma się cztery dni mimo, że nie oszczędzam zbytnio rąk.  W serii Colour Show brak formadelhydu i toulenu co uznaję za dodatkowy atut, albowiem moje paznokcie przechodzą ostatnio jakiś kryzys łamiąc się prze okrutnie. Do  pełnego krycia z zasadzie wystarczyła by jedna warstwa, ja jednakże wolę efekt jaki uzyskuję nakładając dwie cieniutkie. Wydaje mi się, iż efekt wtedy bardziej błyszczący i kuszący. Lakiery nie gęstnieją w czasie, swoje mam od ponad roku i ich konsystencja jest wciąż taka sama jak po zakupie. Cała seria jest bosko tania (około siedmiu złotych) dlatego zachęcam Was do wypróbowania. 










41 komentarzy:

  1. cudowny kolor, uwielbiam takie! Jutro wybieram się na zakupy więc na pewno poszukam tego lakieru! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam tę serię w hebe, więc tam kieruj swe kroki:)

      Usuń
  2. Na paznokciach wygląda trochę inaczej niż w buteleczce, ale moim zdaniem nawet ładniej :)
    Podoba mi się :)
    Jak Ci się używam tej bazy z Bell? Bo zastanawiałam się nad nią ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w buteleczce jest bardziej różowy, na płytce czerwony. Baza w porządku stosuję ją jako bazę głównie rzadziej jako lakier nawierzchniowy, bo mam Sally. Plus, za to że nie gęstnieje :)

      Usuń
  3. Nie wiem czy to kwestia światła czy jak, ale na paznokciach wygląda trochę inaczej niż w buteleczce. Muszę przyznać, że kolor w opakowaniu średnio mi przypadł do gustu, a na paznokciach wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisałam wyżej w komentarzu u M. odcień w buteleczce i na płytce się różni, nie zmienia to postaci że jest piękny:)

      Usuń
  4. ale pięknie wygląda na pazurkach, lepiej niż w butelce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, aczkolwiek odcień w butelce też mi się widzi:)

      Usuń
  5. Kolor absolutnie genialny. Chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. jutro zamierzam w nim wystąpić u teściowej na imieninach:)

      Usuń
  7. Na pazurkach wygląda przepięknie, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za różem na paznokciach ale ten wygląda całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny odcień. Nigdy nie miałam żadnego lakieru Eveline, nie licząc ich słynnej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też miałam ich odżywkę a nawet dwie różne. Mam też takie lakiery w wersji mini ale on takie sobie są, ta seria jest świetna:)

      Usuń
  10. Róż z dodatkiem czerwieni - piękny jest :) Efekt końcowy zdecydowanie mój! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Twoich paznokciach....mmmmm... cudnie by wyglądał:)

      Usuń
  11. Bardzo mi się podoba!
    Uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor śliczny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pomyśleć, że przeleżał swoje nim go użyłam:)

      Usuń
  13. P R Z E Ś L I C Z N Y kolorek
    _________________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda slicznie na Twoich pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  15. mój ulubiony kolor! Zwłaszcza na wakacje. :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie masz eleganckie paznokcie! Zadbane i w ogóle...

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny kolor, kocham róże na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.