środa, 22 sierpnia 2012

A może placki z cukinii?

Postanowiłam wykorzystać zapasy cukinii, które dała mi mam na placki. Przyznam, że robiłam je pierwszy raz, ale wyszły jak ta lala. Pyszne i chrupiące, nawet Jasiek rodzinny niejadek stwierdził "baldzo doble" :D




Bardzo prosto je przygotować, wystarczy zetrzeć cukinię na tarce o grubych oczkach, dodać jajko i mąkę a także w moim przypadku natkę pietruszki oraz oczywiście przyprawy.Smażymy jak placki ziemniaczane i gotowe.Można polać śmietaną lub kefirem.

Pogoda dziś nie rozpieszcza ,na przemian burza i deszcz i tak w kółko.Dobrze, że dzień spędzony na kofeinie dobiega końca.

26 komentarzy:

  1. mhmm.. mniam, mniam, mniam!! jestem jeszcze przed obiadem. dostałam mega ślinotoku XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybyś bliżej mieszkała, to chętnie bym cię przygarnęła na obiad :)

      Usuń
    2. tylko, że ja bym wszystko zżarła :|

      Usuń
  2. A ja dziś usmażyłam cukinię i potem położyłam na nią fetę i na chlebek mmmm pycha!

    OdpowiedzUsuń
  3. O cukinia ;D to jedno z najsmaczniejszych warzyw sezonowych ;) uwielbiam pod każdą postacią a te placuszki wyglądają bardzo smakowicie ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo smakowicie. Muszę wypróbować przepis.

    OdpowiedzUsuń
  5. przyznaj, ze odgapiłaś ode mnie? XD ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznaję :P ino nie mogłam znaleźć przepisu u Ciebie na blogu :P

      Usuń
    2. na kotleciska z cukinii był przepis :P czytasz nieuważnie, popraw sie! XD

      Usuń
  6. mniam, lubię ale ziemniaczane:D

    może masz coś na wymianę? bo do wielkiego dzwonu używam "czekoladkę"

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam dzisiaj leczo z dużo ilością cukinii mniam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo z chęcią bym zjadla :) smaka mi niezlego narobiłaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, takie placki często robię, dodaję jeszcze a to marchewkę a to cebulę, szatkowaną kapustę i często też ziemniaka ( wszystko tarte na dużych oczkach)
    uwielbiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie się zastanawiałam, czy cebula nie zabije smaku, następnym razem ją dodaM:)

      Usuń
  10. Ja, kiedy usłyszę gdzieś "cukinia", to wariuję i ślinianki zaczynają mi bardziej pracować! Też robię takie placki, pychota, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam cukinie, wiec te placki musza byc nieziemsko dobre ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.