środa, 15 sierpnia 2012

Kilka nowości u mnie

Trochę mi przybyło, bo sporo ubyło więc musiałam uzupełnić braki.


Odżywka multiwitaminowa z wapniem i kolagenem, popularnie zwana SOS, nie wiem jak się sprawdzi bo diamentowa kompletnie spustoszyła moje paznokcie. Ta również ma w składzie nie lubiany formaldehyd w ilości 2%.



Ostatnio lubuję się w bronzerach, których używam głównie na policzki, skorzystałam z wyprzedaży, jaką na swoim blogu miała kolorkowana i nabyłam puder brązujący Stila, marki nie znam ale chętnie poznam. 


Nowe całkowicie dla mnie produkty Białego Jelenia, czyli szampon do włosów jasnych z octem jabłkowym, bez silikonów i alergenów, bardzo jestem go ciekawa oraz żel pod prysznic z jagodą i łopianem, pachnie naprawdę delikatnie jagodowo.



Lakiery, lakiery sztuk trzy w kolorze zielonym, czyli Essie z wspominanej już wyprzedaży Pretty Edgy, Golden Rose numerek 18, oraz Essence za 0,99  groszy numerek 04 



Z samej Azji przybył w do mnie lakier Lioele w kolorze blue, podobno super wytrzymały, Essie A Lot OF Shekles kupiłam na wyprzedaży.

To by było na tyle więcej grzechów nie popełniłam jak na razie :D
Miłego świętowania :)










41 komentarzy:

  1. bronzer i lakiery prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kolor tego lakieru z Golden Rose;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bronzer ciekawie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory lakierów :)
    Dodaję blog do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio rowniez kupilam odzywke SOS z Eveline i jestem z niej zadowolona, choc moja ulubiona pozostaje 8w1. A lakiery przygarnelabym doslownie wszystkie ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na:
    http://cox-fashion-and-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8w1 jest już kultowa :D jedni ją kochają inni nienawidzą :)

      Usuń
  7. Szampon z octem jabłkowym? Będę czekała na recenzję =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też bardzo ciekawi, jak podziała na włosy:)dam znać co i jak

      Usuń
  8. Odżywka Eveline bardzo kusząca. Ta z diamentem sprawdziła się u mnie bardzo dobrze :)A co do lakierów essie to właśnie wczoraj kupiłam sobie pierwszy do kolekcji lakierow :) pomalowałam pierwszy raz i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszyscy Essie lubią więc pewnie i ja ulegnę mani:)

      Usuń
  9. Oj, uważaj na tę odżywkę, dopiero co czytałam na kilku blogach o jej siostrze, 8 w 1, która zrobiła masakrę z paznokciami dziewczynom, właśnie ze względu na formadehyd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem, Ci że nie zauważyłam formaldehydu w składzie:) diamentowa u mnie się kompletnie nie sprawdziła :)

      Usuń
  10. pokazuj szybko essiaki i lakier Lioele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. essiaki to nie nowość, pewnie je widziałaś, ale to moje pierwsze essiaki :P Lioele szczególnie ciekawa jestem i nie zawaham się szybko go przetestować :)

      Usuń
  11. Piękne lakiery ;)
    Brązer również bardzo mi się podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. ten szampon z BJ mnie zainteresował :) czekam na recenzję jak zużyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten zielony jak i mleczny Essie :) A co do szamponu z Białego Jelenia - raz widziałam jakiś z chlorofilem, ciekawe jak działa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Powinnaś być zadowolona z szamponu Białego Jelenia ;) Miałam i go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne te lakiery. ja na szczęście nie potrzebuję na chwilę obecną żadnej odżywki do paznokci, gdyż są one w przeciwieństwie do moich włosów ( :( ) w bardzo dobrym stanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę:) u mnie i włosy i paznokcie do poprawki :P

      Usuń
  16. Bardzo ładne zielenie ;) A z Białego Jelenia nigdy nic nie miałam, jestem ciekawa efektów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj no to faktycznie myślałam, że ten dermablend zaspokoi trochę bardziej moje potrzeby ale upewniłaś mnie w tym, że chyba nie za bardzo... spróbuję z jakąś bazę popracować z tym estee lauder :P

    Essiak mnie nurtuje, gdzieś go dorwała?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. essiaki to nie nowości,ale kolory piękne, zdobyłam je na wyprzedaży blogowej:)

      Usuń
  18. Super kolorki lakierów! :) Ten niebieski i te morskie wszystkie aww :3 Śliczne! Ciekawa jestem tego szamponu Jelenia jak Ci się sprawdzi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. umyłam na razie jeden raz,włosy są trochę gładsze pewnie na rezultaty trzeba będzie dłużej poczekać:)

      Usuń
  19. na odżywkę z Eveline czaję się i czaję, i jakoś kupić jej nie mogę. Paznokcie łamią mi się strasznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po serii zachwytów nad nią, teraz fala krytyki :D trzeba ją sprawdzić na swoich panokciach, mi diamentowa nie pomogła ale nie zrażam się :)

      Usuń
  20. jeżeli chodzi o eveline... wszystkie odżywki poza jedną spowodowały, że moje paznokcie były w jeszcze gorszym stanie...
    więc ja po swoich doświadczeniach polecam Ci eveline 8w1!

    powiem Ci, że używam jej od lutego i od tego czasu ani jeden paznokieć mi się nie złamał ani nie zadarł! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawią mnie te nowe lakiery Golden Rose, a ten Lioele ma śliczny kolor :)
    co do odżywek Eveline, używam 8w1 już kolejne opakowanie i jestem zadowolona, ale po ostatnich negatywnych postach niektórych blogerek, chyba przestane, bo skutki jakie pokazywały są opłakane :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tej pory wszysycy się nią zachwycali hi, jak Ci nie szkodzi to nie warto rezygnować :)

      Usuń
  22. kochana ostatnio na kilku blogach widzialm ze wszytskie odzywki eveline maja taki sam sklad, ktos porownywal. Wiec kazda jest taka sama tylko pod inna nazwa. ;l
    a lakiery sa przepiekne ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, masz rację, chyba tylko inne pozycje mają te składniki:)

      Usuń
  23. Też mam tą odżywkę, czeka na swoją kolej :) Śliczny kolor lakieru Essie :)
    Ja u siebie nie widziałam białego jelenia w takich wariantach zapachowych, jak już to jakiś bezbarwny klasyk... Fajne zakupy :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białego jelenia poza szarym mydłem, trudno nabyć :)

      Usuń
  24. lakiery świetne, ciekawa jestem efektu na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.