niedziela, 19 sierpnia 2012

Kolor na niedzielę, Essie

Pogoda dopisuje i przydałby się kolor na paznokciach, ale czeka mnie dziś rodzinne spotkanie, więc nie wypada neonami świecić. Zdecydowałam się na coś od Essie. Kolor o nazwie A Lot Of Shekels i numerku 368, to lekki półprzeźroczysty róż. Ale żeby nudno, nie było ma w sobie delikatny shimmerek, który dodaje mu uroku. 




Dla uzyskania delikatnego efektu wystarczy już jedna warstwa lakieru. Tak więc malowanie przebiegnie szybko i bezboleśnie. 




Kolor idealny kiedy potrzebujemy odskoczni od wszystkich letnich kolorów.

P.S Formdehyld zawarty w odżywce SOS od Eveline , której zakup poczyniłam nie zrażając się małymi rezultatami w przypadku diamentowej, chyba działa. Moje paznokcie nabrały "jakiejś" długości, są twarde i mocne, jedyny minus to przesuszone skórki.

Ciepłej niedzieli :)





13 komentarzy:

  1. mnie to shimmerowe wykończenie jako tutaj nie przekonuje :>

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemny kolorek :) lubię takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. delikatny kolorek, jak dla mnie jednak zbyt delikatny choc na pazurkach Twoich prezentuje sie fajnie

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się podoba:)Chociaż lubię jak paznokcie są wyraziste,odważne kolory itp..Ale ten jest taką ładną delikatną odskocznią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ogólnie wolę mocniejsze kolory takich delikatnych mam kilka:)

      Usuń
  5. ładny :) a co do odżywki z Eveline miałam diamentową i odstawiłam, po przez nią solidnie pękł mi paznokieć :C Oprócz tego mam białe zmiany na płytce, mam nadzieję że znikną..

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. kolor jest podobny do jednego z kolorów z serii różanej Wibo:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.