poniedziałek, 25 lutego 2013

Kredeczki Basic ze Schleckera.

Będąc ostatnio u teściów na obiedzie wykorzystałam chwilę i wpadłam na moment do Schleckera do którego normalnie mi nie po drodze, bo to na drugim końcu miasta. Celem był zakup cielistej kredki na linię wodną oka. Niestety cielistej nie było, ale ja kochaniutka będę na Ciebie polować. Ale żeby tak bez niczego nie wyjść wzięłam białą a do tego jeszcze niebieską po 4,99 za sztukę i brązową do brwi za 6,99 polskich złotych.




Eyeliner Kajalstift o numreku 08 w kolorze białym posłuży mi oczywiście na linię wodną w celu otwarcia oka  a także nadania spojrzeniu świeżości. Kredka do tego celu ma idealną konsystencję ani za miękką ani za twardą. Pierwsze kilkudniowe testy wypadają pozytywnie, kredka trzyma się większość dnia aż normalnie dziw mnie bierze. Wytrzymała długi spacer przy wietrznej pogodzie, kiedy to cierpię zawsze na łzawienie oczu.




Kolejny łup to kredka w kolorze niebieskim i perłowym wykończeniu o numerku 03. Tutaj nie mam również zastrzeżeń co do trwałości, testowałam ją bez bazy. Na mojej tłustej powiecie trzymała się od rana do wieczora bez rozmazywania ani żadnych innych cyrków, które nieraz mi się dzieją. Niestraszna jej także zalotka, którą stosuję od razu po jej zastosowaniu. Kredka jest dosyć miękka i trochę ciężko zrobić nią cienką kreskę. 





Na koniec kredka do brwi w kolorze brązowym Eyebrow pencil 01 z wygodnym grzebykiem do przyczesywania. Ten kolor dla blondynek będzie idealny. Ta sztuka ma najtwardszą konsystencję z wszystkich, które kupiłam. Trzyma się rewelacyjnie cały dzień.




Na koniec kredeczki na mej twarzy, czyli biała na linii wodnej, brązowa na brwiach i niebieska na powiece. 





35 komentarzy:

  1. mam cielistą, ale przyszła do mnie połamana :(
    kiedy będziesz u teściów tzn w Schleckerze?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mnie znowu zaproszą:D a co chcesz? :)

      Usuń
    2. ja chcę tą białą na linię wodną :P

      Usuń
    3. kupić, kupić, tj poprosimy :)
      Jedna dla Kasii, druga dla mnie :P

      Usuń
    4. nie ma problemu dziewczęta :D

      Usuń
    5. tą niebieską i do brwi, ale ciemniejszą :)

      Usuń
    6. zamówienie przyjęte, luknę na te do brwi i dam Ci znać jakie są:D

      Usuń
    7. Ja poproszę białą, jeżeli będzie cielista to też bym chciała. Kasia chciała białą. Ale poczekajmy co powie :)

      Usuń
    8. ja białą i cielistą :] se trzaknę linię wodną
      dawaj Iwonka znać co i jak udało Ci się upolować

      Usuń
    9. tak jest szefowo :D białe były, na cieliste będę polować :)

      Usuń
  2. Uwielbiam te kredki. Biała, trzyma się skubana bardzo, bardzo długo. Szczerze to wolę ją od tej cielistej ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie spodziewałam się takiej trwałości i jestem mile zaskoczona:) Biała mi się też podoba,cielistą kupię tak z ciekawości :D

      Usuń
  3. Muszę koniecznie kupić białą kredkę...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też chciałam białą kredką dawno,ale ciągle zapominałam albo nie było)

      Usuń
  4. niebieski preferuję zdecydowanie ostrzejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah ! a białą koniecznie muszę kupić ;)

      Usuń
    2. tak, ten niebieski jest delikatny. Na co dzień rzadko coś mam na powiekach więc ten efekt mi się podoba:)

      Usuń
  5. Kredka do brwi mnie zaciekawiła i ta jasna na linie wodną... przy następnej wizycie w Schleckerze się za nimi rozejrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie dopasowałaś kolor do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde, też mi się marzy ta cielista. Ale muszę przyznać, że ta biała prezentuje się super! W ogóle nie mam dostępu do Schleckera :| Zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jestem ciekawa, jak widoczna będzie różnica między białym a cielistym kolorem:)

      Usuń
  8. czego używałaś wcześniej do brwi? Teraz są widoczne, tak jak powinny. Delikatnie, ale różnica ogromna :*:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ekhem moje brwi to pasmo nieszczęść, zazdroszczę wszystkim pięknych brwi. Do tej pory używałam cienia do brwi z Inglota, ale on chyba za jasny był no i nie wytrzymuje całego dnia. love :*

      Usuń
    2. teraz są bardziej wyraziste, mi się bardzo podoba. Doceń kobieto swoje brwi, bo masz bardzo ładne!!

      Usuń
    3. ładna to jesteś Ty :*

      Usuń
  9. No cóż, ja kresek malować nie potrafię ;/
    Boziu, co za wstyd.
    31 lat i zero umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie umiem, znaczy się kiedyś umiałam, teraz mi się ręce trzęsą :P

      Usuń
  10. no normalnie muszę mieć tą białą :) ostatnio jeszcze widziałam Schleckera w Poznaniu także mam nadzieję, że nadal stoi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Już od dawna mi się marzą, szkoda że tak ciężko dostępne ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm.. bardzo, ale to bardzo podoba mi się ta niebieska...
    Na wiosnę byłaby dla mnie po prostu idealna...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.