piątek, 21 września 2012

Biały Jeleń, szampon do włosów jasnych z octem jabłkowym

Strasznie ciężko Mi recenzować szampony, trudno pisać o ich wpływie i działaniu na włosy, bo zazwyczaj stosuję je razem z odżywkami, maskami czy też odżywkami. Prawdą jest, że dużo szamponów drogeryjnych podrażnia mi skórę głowy, czuję to już po umyciu głowy. Od jakiegoś czasu sięgam więc po łagodniejsze preparaty do mycia, ziołowe ale nie tak delikatne jak Babydream, on jest dla mnie za łagodny i czuję,że mam niedomyte włosy.
Po Białego Jelenia sięgam chętnie tym bardziej,że firma się rozwija i co rusz raczy nas nowinkami. Jest nią i bohater dzisiejszego posta. To szampon do włosów jasnych zarówno tych naturalnych jak i farbowanych.




Zbliżam się do końca opakowania, ta więc mam już wyrobione o nim pewne zdanie. Zresztą producent zaleca dłuższe stosowanie, aby zobaczyć efekty. Za co lubię szampon? Za proste, niezbyt kolorowe opakowanie. Brak silikonów, sztucznych barwników i innych alergenów znakomicie wpływa na skórę mojej głowy, która mnie po prostu nie swędzi a jest przyjemnie nawilżona. Nie wzbraniam się od silikonów, ale niekoniecznie lubię je mieć w szamponie, wolę je mieć w odżywce. Silikon i w tym i w tym sprawia,że moje włosy na początku wyglądają ładnie ale efekt ten trwa chwilę.



Dosyć dobry skład to kolejny plus tego szamponu, piszę dosyć, bo zawiera SLS , dalej mamy proteiny pszeniczne a także oligopeptydy z chleba świętojańskiego, które intensywnie regenerują i wzmacniają włosy i poprawiają ogólną kondycję włosa.Składników tych wcale nie musimy szukać gdzieś na końcu składu, są one na samym początku.Dalej mamy ekstrakty z moreli , jabłka i brzoskwini , które znajdują się w occie jabłkowym. Wszystko to ma wpływać nabłyszczać i nadawać miękkość włosom.Mamy tu także ekstrakt z cytryny, działający rozjaśniająco, dlatego szampon nadaje się do włosów jasnych. Jest też oczywiście wersja z orzechem włoskim do włosów ciemnych.


Szampon jest z gatunku tych delikatnych nie pieni się jakoś rewelacyjnie, ale nie jest też tragicznie. Bardzo dobrze oczyszcza włosy, są skrzypiące. Niestety plącze, konieczne jest zastosowanie odżywki. Dla mnie to idealny szampon , bo myję włosy codziennie więc poszukuję czegoś delikatnego dla skóry głowy a jednocześnie dobrze oczyszczającego. Jest idealny dla cienkich włosów i przetłuszczającej się skóry głowy. Stan moich włosów wyraźnie się poprawił, nie wiem czy tu zasługa Jelenia czy natury ale tak jest.Pierwszy  plus to zrobiły się błyszczące, potem gładkie i grubsze.Poza tym rzeczywiście delikatnie rozjaśnia włosy, czas między farbowaniami wydłużył się o jakieś 2 tygodnie, więc jestem zachwycona. Szampon jest dobrą odskocznią dla osób, które chcą odpoczać od drażniących produktów a produkty dla dzieci się u nich nie sprawdzają.
Duży minus za słabą dostępność nie tylko tego produktu,ale także innych Białego Jelenia. Ja szukam ich w małych ,osiedlowych drogeriach.






13 komentarzy:

  1. Chyba jest w drogerii Schlecker :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To fakt, znaleźć Białego Jelenia to jak znaleźć złoty Graal niemal! Czasem zdarza się go spotkać nawet w Rossmannie. Nie widziałam jednak nigdy szamponów tej firmy. A są też takie dla brunetek, bo ja do blondwłosych nigdy zaliczyć się nie mogłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze go nie miałam, ale chyba kupię, też mam podobny problem ze skóra głowy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kiedy szampon mocno się pieni, przy takich naturalnych mam problem z rozczesaniem włosów :( Ale fajnie, że u Ciebie się spisał :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie rzucił mi się w oczy w żadnym sklepie, ale może jak się na niego natknę to się skuszę :)


    http://bb-cake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nigdy nie miałam nic tej marki, a szampon wygląda na ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio znowu zamówiłam rosyjskie szampony :) a Białego Jelenia naprawdę ciężko jest znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  8. jesli placze wlosy to juz nie jest dla moich wlosow niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam jelenia ale do włosów przetłuszczających. kupiłam z ciekawości bo szampon mi się skończyć a wszystkie inne na które patrzyłam w drogerii miałam już przetestowane i nie chciałam do nich wracać. mile się zaskoczyłam. moja mama również. cieszę się, że polskie marki się rozwijają. myślę, że będę chciała upolować tą wersję do jasnych włosów :)
    a i swój kupiłam w drogerii hebe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak są w Hebe:) niestety ja jak go używałam jeszcze nie mieliśmy tej drogerii , teraz jest łatwiej.Bardzo lubię produkty Jeleniowe :)

      Usuń
  10. ja swój kupiłam w Auchan

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszamy na pierwsze stoisko firmowe z kosmetykami Biały Jeleń w Krakowie.Znajdziecie nas obok salonu Play w Centrum Handlowym Czyżyny.Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.