piątek, 14 września 2012

Stary za miesiąc z nowym tuszem Clinique, Douglas

Od dziś można w perfumeriach Douglas wymienić swój stary tusz i dostać miniaturę jednej z trzech wersji maskar Clinique. do wyboru macie High Impact Mascara,High Impact Curling Mascara oraz High Lengths Mascara. Całość, czyli 3,5 ml ma wystarczyć na 28 dni stosowania. Szczególną fanką tuszy Clinique nigdy nie byłam,ale może coś się zmieni. Biorę się za testowanie opcji dodającej objętości, czyli High Impact.



A pozbyłam się Max Factora 


Wystarczy wejść do Douglasa oddać stary tusz i wybrać nowy. Nie trzeba nic kupować ani też pokazywać karty Douglas. Byłam, sprawdziłam, działa.


20 komentarzy:

  1. oooo, fajnie! :) w każdej sephorze?

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go dziś na rzęskach bo dostałam z gazetki, nawet niczego sobie choć znam lepsze, np zielony Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no Clinique to raczej naturalny efekt,ale chętnie spróbuję :)

      Usuń
  3. uwielbiam Max Factor 2000 kalorii! Szkoda, ze nie mam Douglasa w miescie

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem strasznie ciekawa tej z zielonej szczoteczka :PP

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja jestem pierdoła nieziemska - pierwsze słyszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba nawet dziś spróbuję! warto! dzięki za informację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :O Ciekawa jestem jak będzie wyglądać na Twoich rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O!:D Super. Pójdę i wymienię!:D A do kiedy ta "promocja" ?:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam, mam dwa :D Po drugą wysłałam mojego A. :D Panie były podobno nieco zdziwione :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój powiedział,że nie będzie z siebie idioty robił :P

      Usuń
  10. Dobrze wiedzieć :) Również muszę się pozbyć swojego Max Factora :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też byłam i wymieniłam :D oby więcej taakich akcji! :P

    OdpowiedzUsuń
  12. też to uczyniłam i dostałam tą samą maskare :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.