sobota, 29 września 2012

Ostatnie wrześniowe zakupy.

Nabyłam kilka rzeczy, jedne wynikały z potrzeby inne to raczej potrzeba, ale chwili.:)



Wchodząc do Inglota staram się mieć klapki na oczach i nie zerkać wokół co by nic nie kusiło. Tyle teorii, w praktyce wygląda to tak,że jak idę z Jaśkiem należy mieć oczy, uszy i wszystko inne otwarte, bo on lubi macać w tych próbkach.Tym razem zaczął grzebać w różach i tym sposobem stałam się właścicielką tego różu w słodkim, jasnym różowym kolorze i numerku 72. Róży nigdy za wiele przecież mówię to ja mimo,że miałam przerzucić się na bronzery :D Zapomniałam dodać,że poszłam po bibułki, wyszłam bez nich. Róż kosztował 19,90.


To już zakup kontrolowany, szampon Fitomed do włosów jasnych. Trochę dałam się zmylić, myślałam że to szampon bez SLS, tymczasem składnik ten jednak jest ale na dalszym miejscu w składzie. Nie przeszkadza mi to, ale jakoś wydawało mi się,że to naturalne produkty. Szampon kosztował 12,50 kupiłam w sklepie zielarskim.


Ten produkt schodzi u nas w błyskawicznym tempie. Malina rządzi w naszej łazience. Mydło kosztuje 6zł

A jak poszłam po mydło, zerknęłam na inne produkty Balea, skusiłam się płyn do kąpieli mango i jogurt. Pachnie przecudnie, daje doskonałą pianę. 750ml to wydatek 10zł.


Do kąpieli potrzebne gąbki, w Rossmanie była na nie promocja. Calypso w tym komplecie kosztowało coś koło 5zł.


Wzięłam się za pielęgnację okolic oczu, na noc świetnie sprawdza się Synesis, jednak przez dość długie wchłanianie i tłustość jaką pozostawia nie nadaje się pod makijaż. Kupiłam zatem żel pod oczy Ziaja ze świetlikiem. Szybko się wchłania i wygładza skórę wokół oczu.


Płyn do demakijażu był w Hebe za niecałe 5zł, lubię do niego wracać, nie podrażnia mi oczu.

Miłej słonecznej soboty:)









26 komentarzy:

  1. Bardzo ładny róż :) Widzę, że Balea staje się coraz łatwiej dostępna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupuję u Pana z niemiecką chemią,na razie skromny asortyment,ale można coś wybrać i ewentualnie coś zamówić :)

      Usuń
  2. te gąbeczki są super mam je , a róz super korek ma

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę u mnie nigdzie nie można dostać tych produktów Balea, a tak kuszą ;)
    Bardzo ładny róż;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z płynem od Ziaji złe wspomnienia... Róż piękny :) Jakoś już tak jest, że jak się kupi pierwszy i drugi, to potem budzimy się po zakupie siódmego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już dawno przekroczyłam liczbę siedmiu :D kupowanie róży przychodzi mi niezwykle łatwo:)

      Usuń
  5. Róż śliczny;-) Gąbeczki uwielbiam, a ten płyn dwufazowy średnio:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny róż, ja też chce się wybrac do Inglota po kilka cieni więc mam nadzieję że trafię na jakiś niedrogie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj ja do Inglota jak wchodzę to też mam oczopląs

    OdpowiedzUsuń
  8. Róż bardzo mi się podoba :) I mydła malinowego zazdroszczę! :)
    Świetne zakupy!

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. malinowa balea - chcęęęę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję,że mój urok osobisty zadziałał, bo poprosiłam Pana o przywiezienie malinowego musu do ciała:P

      Usuń
  10. ale sie obkupiłaś:) ja pod oczy mam krem z bławatkiem z ziaji i używam go na dzien a ze siwtlikiem tez mam i uzywam go na noc;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor tego różu:)Bardzo lubię róże Inglota. Przy okazji różowe kosmetyki tego typu najbardziej mi się podobają, szkoda że źle w nich wyglądam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor tego różu, konieczne pokaż go na twarzy :)
    Szczerze, mało kupuję w Inglocie. Jedynie klej do rzęs DUO :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli to dzięki Jasiowi masz ten róż? Też dobrze :D Bo wygląda kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Balea, ech gdzie kupujesz w Pl te kosmetyki? podobno już u nas są, ktoś je zwozi

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Spontaniczne zakupy są najlepsze :) Skoro Jasiek jest takim łowcą okazji, może mogę go wypożyczyć? ;) Też lubię Ziaję, jeden z nielicznych płynów, który nie pozostawia resztki mojego makijażu oczu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że Calypso to wielki blogowy hit sama je posiadam i są REWELACYJNE

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.