środa, 5 września 2012

Rozświetlacz Prime and Fine, Catrice

Szafy Catrice  powiększyły się o nowe produkty, które mają znaleźć w stałej ofercie. Na niemieckich blogach od jakiegoś czasu dziewczyny chwaliły się szczególnie pudrem rozświetlającym. Highilighting Powder for a Luminous Glow przeznaczony jest do twarzy i dekoltu. Jako,że od jakiegoś czasu przeżywam fascynację produktami rozświetlającymi nie mogłam doczekać się produktu u nas. 



Opakowanie sprawia solidne wrażenie, czarny błyszczący materiał z którego go wykonano, wygląda elegancko aczkolwiek szybko się brudzi i robi się nieestetyczny, bo odbijają się na nim palce i chociażby drobinki pudru. 






Puder dostępny jest w jednym odcieniu a mianowicie nosi on nazwę Fairy Dust i ma numerek 010.Po otwarciu ukazuje się nam różowo-łososiowy puder, który po roztarciu ma również delikatne złote drobinki. Po przejechaniu po nim palcem sprawia wrażenie niezwykle jedwabistego i miękkiego. Jak większość dziewczyn w rozświetlaczach szukam upragnionej tafli. I w tym produkcie ją znalazłam, Na próżno szukać tu tandetnych drobinek bądź innych choinkowych gadżetów. Po nałożeniu na twarz otrzymujemy piękną łososiową taflę, kolor jest trochę cieplejszy niż w opakowaniu.Co do trwałości to myślę,że to sprawa indywidualna, na moich suchych policzkach wytrzymuje dłużej niż na skroniach,gdzie mam już cerę tłustą. W każdym razie jest ona bez zarzutu.




Efekt rozświetlenia jest delikatny i subtelny, niezwykle ciężko robiło mi się zdjęcia w związku z tym. Na ten moment czuję się zaspokojona odnośnie tematu rozświetlaczy. Puder możecie nabyć w rozsądnej myślę cenie a mianowicie 18,99 za 11 gram produktu.




25 komentarzy:

  1. Lubię taki delikatny złoty glow. Za srebrzystymi "zimnymi" rozświetlaczami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa chcę go!!!! wczoraj widziałam to cudo na yt!! dawać mi to tu szybko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się naoglądałam YT i go zapragnęłam :P

      Usuń
    2. ćwiczę z Ewka i lecę do sklepu :D jest nie noramlana XD ale chcę go tu i teraz

      Usuń
    3. nie było :(((((((((((( biegłam jak głupia 3km i zastałam pustki [zaraz się poryczy] XD

      Usuń
    4. a gdzie ześ była? ja w Hebe kupiłam

      Usuń
  3. No na paluchu wygląda ekstra! I cena całkiem spoko. Ja powinnam mieć zakaz czytania takich recenzji!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. daje bardzo ladny naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sobie kupilam ostatnio rozswietlacz z maca i nie widze poza nim swiata i chyba juz na zaden inny go nie wymienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Błyszczyki maja boskie! Więc czas na rozświetlacz!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam rozświtlacz w bardzo podobnym odcieniu i bardzo go lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. daje śliczny efekt, obejrzę go przy najbliższej wizycie w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj dopiero o nim przeczytała. Wczoraj byłam w Naturze -.- Będę musiała poczekać kilka miesięcy, w najlepszym wypadku tygodni. eh... :/

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety ale na twarzy sie nie sprawdza bynajmniej na podkladzie maybelline affinitone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nakładam na podkład flower perfection burżuja i jest okej aczkolwiek bardzo naturalnie.

      Usuń
  11. Od jakiegoś czasu szukałam idealnego rozświetlacza, który nie ma tandetnych drobinek ani brokacików i właśnie dzisiaj go kupiłam. Jestem nim zachwycona efekt tafli osiągnięty w bardzo subtelny sposób.
    Pozdrawiam Cię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny efekt za w sumie niewielkie pieniądze. Zachęcam Cię również do spróbowania rozświetlacza The balm Mary Lou, cudo:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.