poniedziałek, 3 września 2012

Nowości kąpielowe od Bielendy.

Przechadzając się dziś po Hebe natknęłam się zupełnym przypadkiem na nowe produkty kąpielowe od Bielendy. W skład serii wchodzą sole oraz olejki do kąpieli i pod prysznic inspirowane zapachami egzotycznych roślin na różnych kontynentach świata.Tak więc mamy tu zapachy Afryki, Ameryki,Azji i Polinezji.





Dla siebie wybrałam Peruwiańską sól do kąpieli z bio olejkiem pistacjowym, która wykorzystuje właściwości roślin Amazonii i ma zadbać o kondycję skóry , odprężać i zlikwidować stres. Mają zadbać o to jagoda acai oraz awokado, które mają właściwości intensywnie wzmacniające i regenerujące. Sól ma przyjemny orzeźwiający zapach, na pewno umili mi kąpiel.




Śmietankową piankę ma zapewnić dwufazowy olejek do kąpieli i pod prysznic wykorzystujący zapachy Afryki. Olejek zawiera bio olejek arganowy a także wyciągi z fig i daktyli bogate w witaminy  oraz sole mineralne, które zmiękczają i wygładzają naskórek, działają także przeciwstarzeniowo.




Sól o pojemności 480ml kosztuje teraz 8,99 a olejek który ma pojemność 400 ml można nabyć za 11,99.

Dajcie znać, czy znacie te produkty i co o nich sądzicie.









21 komentarzy:

  1. Muszę je upolować ! Cena jest fenomenalna :) A same kosmetyki wydają się być bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena bardzo dobra, pewnie gorzej będzie z ogólną dostępnoscią:)

      Usuń
  2. uwielbiam takie pachnące cuda :) muszę poszukać żeli, bo u mnie niestety tylko prysznic w domu. Marzy mi się relaksująca kąpiel w wannie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie używałam soli do kąpieli a olejek wydaje mi się fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ mi teraz zrobilas ochotę na kąpiel... choć ja fanka prysznica jestem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja znaczy my bez wanny ani rusz, rachunki za wodę płacę ogromne:)

      Usuń
  5. Hmm..ciekawe, chociaż poczekam jeszcze może będą inne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sól do kąpieli wygląda ciekawie :)) i ten śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się olejek do kąpieli, czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę to obadać:) Wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tanioszka! Za taką cenę, na pewno spróbuję :) Muszą zabójczo pachnieć...

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam ostatnio w ręku, ostatecznie jednak odpuściłam zakup :>
    daj znać ja się produkty sprawują

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze ich nie widziałam, ale kusisz Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie się prezentują. :) nie miałam okazji używać, przyznam że nawet nie widziałam ich do tej pory w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  13. mm..ciekawa jestem tych cudów

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze się z nimi nie spotkałam, a wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oo ja bym sie skusila na ta sol do kapieli :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.