piątek, 7 września 2012

Eliksir pod oczy u mnie, Synesis

Od samego rana dziś moje oczy śmieją się do tego małego flakonika od Synesis. Przyznam,że wszystkie produkty marki ciekawią mnie od dawna, ich nazwy brzmią tak luksusowo, niebanalnie do tego piękne opakowania i przyjazne składy i można przepaść. Emulsję udało mi się wygrać w konkursie na FB, na którego wyniki czekałam z ogromnym zniecieprliwieniem. Eliksir pod oczy z różą damasceńską z ekologicznej uprawy w Turcji zawiera 22 aktywne składniki.m.in olejek rycynowy,winogronowy, macadamia , masło shea, pisatcjowe  i aloesowe. Sama odmiana róży jest jedną z najbardziej dobroczynnych dla skóry, bo dziesięciokrotnie silniejsza od standardowej odmiany róży. Zmarszczka tu zmarszczka tam, do tego codziennie wstaję z worami tak wyglądają mniej więcej okolice moich oczu w ostatnim czasie. Z wielkim więc zapałem zabieram się do roboty , ucząc się przy tym systematyczności w pielęgnacji okolic oczu.Lubię nietypowe rozwiązania, więc czynić powinność tę będę chętnie.Nie liczę na cud, czasu nie zatrzymam, na porządne wysypianie się nie mam co liczyć ( Jasiek pospać nie daje) , ale jeśli choć odrobinę moje spojrzenie nabierze  lepszego wyrazu będę zadowolona.







Dajcie znać, czy znacie ten produkt i czy się u Was sprawdził:)

8 komentarzy:

  1. Też go wygrałam na fb, ale podarowałam mamię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już w takim wieku,że chętnie go poużywam :)

      Usuń
  2. No przyznam szczerze, że flakon wygląda imponująco! Porozpieszczaj się nim i daj znać, czy działa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no opakowanie faktycznie strasznie ekskluzywne maja :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej :) no widzisz, jak coś ma ładne opakowanie i nas ciekawi sam produkt, to od razu chce sie używać. Ja jeszcze chyba nic z różą w składzie nie używałam, a muszę o tym pomeśleć, bo podobno świetnie na cerę wpływa. Ciekawa jestem, jak sprawdzi sie u Ciebie :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam, ale czytałam sporo dobrego o nim. gratuluję wygranej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem efektów ja mam krem z YR i tak sobie działa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.